سردار ناظری خبر داد؛

کشف یک تُن و 400 کیلوگرم مواد افیونی از محموله کولر‌های گازی در شرق استان تهران

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از انهدام یک باند حرفه‌ای سوداگران مرگ و کشف یک تُن و 400 کیلوگرم تریاک و حشیش در عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.
کد خبر: ۲۹۵۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴ - 11June 2018

کشف یک تُن و 400 کیلوگرم مواد افیونی ازمحموله کولر‌های گازی در شرق استان تهرانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «عبدالرضا ناظری» فرمانده انتظامی شرق استان تهران اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه یک باند حرفه‌ای از سوداگران مرگ در حال انتقال محموله‌ای در پوشش قانونی کولر گازی از استان‌های شرقی به مرکز کشور است و قصد عبور از محور‌های مواصلاتی استان را دارند، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس بعد از چندین روز کار اطلاعاتی دقیق خودرو تریلی حامل مواد افیونی را در مبادی ورودی استان شناسایی و در یک عملیات برنامه‌ریزی شده پلیسی پس از هماهنگی با مراجع قضائی موفق به توقیف این خودرو شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: ماموران در بازرسی دقیق این خودرو از بین بیش از 600 دستگاه کولر گازی موفق به کشف یک تُن و 400 کیلو گرم مواد افیونی شامل 800 کیلوگرم تریاک و 600 کیلوگرم حشیش شدند.

سردار ناظری با اشاره به شگرد این باند قاچاق مواد افیونی تصریح کرد: راننده تریلی پس از بارگیری قانونی کولر‌های گازی با فک پلمب قسمت بار اقدام به جاسازی و قاچاق مواد مخدر می‌کند.

فرمانده انتظامی استان در خاتمه با اشاره به معرفی یک متهم به همراه مواد مکشوفه به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: شناسایی سایر اعضای این باند در دستور کار ویژه پلیس استان قرار دارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها