سرلشکر سلیمانی:

حزب‌الله از حزب مقاومت به دولت مقاومت لبنان تبدیل شد/ کشورهای نادان عربی نام «سیدحسن نصرالله» را در کنار تروریست‌ها قرار دادند

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: حزب‌الله برای اولین بار ۷۴ کرسی از ۱۲۸ کرسی پارلمان لبنان را مال خود کرد و از یک حزب مقاومت به دولت مقاومت لبنان تبدیل شد و این پیروزی خیلی بزرگی است.
کد خبر: ۲۹۵۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵ - 11June 2018

حزب‌الله از حزب مقاومت به دولت مقاومت لبنان تبدیل شد/ کشورهای نادان عربی نام «سیدحسن نصرالله» را در کنار تروریست‌ها قرار دادندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر پاسدار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه درباره انتخابات اخیر لبنان با بیان اینکه این انتخابات یک رفراندوم بود، اظهار داشت: این انتخابات در شرایطی صورت گرفت که همه حزب‌الله را در دخالت در امور سوریه، لبنان، عراق، یمن و منطقه متهم می‌کنند.

وی افزود: کشورهای عربی و شورای همکاری، سعودی و کشورهای نادان که نادان‌ها و نابخردها بر آنها حاکم هستند، نظیف‌ترین و با افتخارترین جریان اسلامی را جزو لایحه تروریسم قرار دادند و اسم‌هایی که نشاط در قلب مسلمان‌ها ایجاد می‌کند، مثل نام «سیدحسن نصرالله» را در کنار تروریست‌ها قرار دادند، کسی که در دفاع از عالم عربی مهم‌ترین دشمن عالم عربی را شکست داد.

فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به تبلیغات دشمنان گفت: هرکس که با جریان حزب‌الله بود، اعم از سنی و غیرسنی را مزدوران ایران نامیدند؛ این انتخابات زیر بار این آوار و 200 میلیون دلار پولی که سعودی صرف کرد، برگزار شد.

وی ادامه داد: کرمان خودمان 10ـ 15 برابر بزرگ‌تر از لبنان است و خرج کردن 200 میلیون دلار در یک محیط کوچک در یک محدوده زمانی کوتاه، کار ساده‌ای نیست. اما نتیجه چه شد؟ نفر اول شهر بیروت برای اولین بار در تاریخ لبنان یک شخصیت منتسب به حزب‌الله و البته شیعه شد.

سردار سلیمانی همچنین تصریح کرد: حزب‌الله برای اولین بار 74 کرسی از 128 کرسی پارلمان لبنان را به خود اختصاص داد و بدین ترتیب از یک حزب مقاومت به دولت مقاومت لبنان تبدیل شد و این پیروزی خیلی بزرگی است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها