برگزاری نشست هم‌اندیشی روابط عمومی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با خبرنگاران

نشست هم‌اندیشی روابط عمومی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با خبرنگاران برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۵۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰ - 11June 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، از سری نشست‌ها و تعاملات تخصصی روابط عمومی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اصحاب رسانه امشب با حضور جانشین فرمانده سپاه فتح و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان برگزار شد.

سرهنگ «جهانگیر انصاری» جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در  این نشست با اشاره به نقش خبرنگاران در جنگ نرم، اظهار داشت: اصحاب رسانه در خط مقدم جبهه فرهنگی هستند و باید تلاش کنند از اسلام و انقلاب در جبهه جنگ نرم حمایت کنند.

وی افزود: همانطور که در دوران دفاع مقدس و در جبهه جنگ سخت در چنین جلساتی فرماندهان در کنار هم نشسته و برای افزایش تعاملات و دفاع از انقلاب و اسلام برنامه‌ریزی می‌کردند تا بر دسیسه‌های استکبار جهانی فائق آیند، در زمان حاضر نیز برگزاری چنین جلسات و نشست‌های هم‌اندیشی لازم و ضروری است.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سپاه و بسیج به ولایت وصل بوده و متعلق به همه احزاب و گروه‌ها هستند، گفت: در چنین نشست‌های تعاملی باید از همه خبرنگاران از همه جریان‌ها و تفکرات سیاسی دعوت شود.

انصاری بر لزوم وحدت همه گروه‌های سیاسی در جبهه مبارزه با استکبار تأکید و بیان کرد: وقتی در نظام اسلامی دشمن نظام را تهدید می‌کند همه جریان‌ها و گروه‌ها در یک صف در مقابل استکبار موضع می‌گیرند و این قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران دیده‌بان‌های همیشه بیدار جامعه هستند، گفت: در دوران دفاع مقدس اگر دیده‌بان تحرکات دشمن را به موقع خبر نمی‌داد، نمی‌توانستیم به موقع هدف را بزنیم، اصحاب رسانه هم در طول شبانه‌روز مانند یک دیده‌بان همیشه بیدار هستند که به عنوان دلسوزان نظام خبرها را منعکس می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار