رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد:

نماز عید فطر در یزد در یک مکان واحد برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام «محمد فخرالدینی» گفت: نماز عید سعید فطر امسال با حضور پرشور مردم یزد در مسجد «ملااسماعیل» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۹۵۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱ - 12June 2018

برگزاری نماز عید فطر یزد به صورت باشکوه و در یک مکان واحدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، حجت‌الاسلام «محمد فخرالدینی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد اظهار داشت: نماز عید سعید فطر از مهم‌ترین نمازهایی است که لازم است با حضور بسیار پرشور مردم برگزار شود.

وی افزود: در گذشته مردم در یک نقطه حضور پیدا می‌کردند و یک نماز بسیار پرشور و باشکوه برگزار می‌شد، ولی چند دهه قبل بهانه‌هایی از جمله دوری راه و سرما به وجود آمد و کم کم نماز عید فطر در نقاط مختلف یزد اقامه شد و از شکوه و عظمت نماز استان کاسته شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد بیان کرد: با توجه به این‌که امسال روز عید فطر با جمعه متقارن شده و در روز جمعه یکی از ۲ نماز فطر یا جمعه اقامه می‌شود، نماز جمعه این هفته اقامه نمی‌شود و نماز عید سعید فطر نیز با حضور پرشور مردم در مسجد «ملااسماعیل» برگزار خواهد شد.

فخرالدینی با بیان این‌که نماز عید فطر هم به مانند نماز جمعه یک نماز عبادی و سیاسی است، بیان کرد: حضور پرشور مردم در این نماز و برگزاری باشکوه یک نماز واحد در یزد و انتشار تصاویر و اخبار آن، مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و ایران است.

وی بر اهمیت تامین زیرساخت‌های لازم برای حضور پرشور مردم در این نماز تاکید کرد و گفت: باید هماهنگی‌های لازم برای ایاب و ذهاب مردم از نقاط مختلف انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها