سردار جان‌نثاری:

سرباز عنصر امنیت و حافظ میهن است

جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با بیان اینکه سرباز عنصر امنیت است، گفت: اخلاق و مهارت، زینت پلیس و سرباز به شمار می‌آید و به معنای واقعی کلمه، «سرباز» حافظ میهن است.
کد خبر: ۲۹۵۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱ - 12June 2018

سرباز عنصر امنیت و حافظ میهن استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حبیب الله جان نثاری» جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در حاشیه بازدید از پاسگاه‌های مرزی استان کردستان، اخلاق را مهمترین شاخصه یک سرباز نمونه دانست و اظهار داشت: سربازان مدافعان نظام مقدس اسلامی محسوب شده و به عنوان مهمترین رکن بنیه دفاعی در نیرو‌های مسلح از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه سرباز عنصر امنیت است، گفت: اخلاق و مهارت، زینت پلیس و سرباز به شمار می‌آید، به معنای واقعی کلمه «سرباز» حافظ میهن است.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران، سربازی دارای جایگاه و مفهومی مقدس و ارزشی بوده و مظهر اقتدار، ایثار، شجاعت و وطن دوستی به شمار می‌آید.

سردار جان نثاری تصریح کرد: خدمت سربازی تنها برای تقویت نیاز دفاعی نیست بلکه دورانی برای رشد و تکامل شخصیتی فرد به شمار می‌آید و زمینه را فراهم می‌کند تا جوانان ایران اسلامی برای انجام نقش مثبت و سازنده در بخش‌های فردی و اجتماعی آمادگی لازم را در خود به وجود آورند.

وی با تاکید بر رعایت دو اصل خودکنترلی و دیگرکنترلی در درون سازمان، تاکید و بیان کرد: سربازان باید مراقب اعمال و رفتار خود باشند و مانند افراد یک خانواده از یکدیگر مراقبت کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار