مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان تاکید کرد؛

ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس گلستان نیازمند همکاری پیشکسوتان و مسئولان استان

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان گلستان گفت: مطالبه اصلی مردم، مسئولان، پیشکسوتان و خانواده شهدا، تکمیل ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان است و این مهم با مساعدت و پشتیبانی مسئولان استان و پیشکسوتان میسر خواهد بود.
کد خبر: ۲۹۵۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ - 12June 2018

به گزارش دفاع پرس از گرگان، جمعی از پیشکسوتان و رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس با سرهنگ «مسعود جمشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان دیدار و در راستای ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان گفت‌وگو کردند.

لزوم ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس با همکاری پیشکسوتان و مسئولین استان

در این جلسه سرهنگ جمشیدی اظهار داشت: مطالبه اصلی مردم، مسئولان، پیشکسوتان و خانواده معظم شهدا، تکمیل ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان است و این مهم با مساعدت و پشتیبانی مسئولان استان و پیشکسوتان میسر خواهد بود.

وی افزود: برخی از مسئولان استان در جلسات حرف های بسیار زیبایی پیرامون ایثار و شهادت و دفاع مقدس می‌زنند، ولی متاسفانه در عمل شاهد فعالیت و اهتمام دلسوزانه‌ای نیستیم و پای کار نمی‌آیند.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان گفت: با پیگیری‌های بعمل آمده در سطح ملی و استانی، اقدامات خوب و موثری در جهت تسریع ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس صورت پذیرفته و کارها در حال پیگیری است و با توجه به اینکه استاندار گلستان رئیس شورای هماهنگی حفظ آثار هستند؛ بر اساس ابلاغیه ها و مستندات موجود مطالبه‌گر اصلی وی است و ما نیز امید داریم با استفاده از ظرفیت‌های پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس بتوانیم اقدامات موثری در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدای استان برداریم؛ لذا در ابعاد مختلف از جمله کارشناسی نظامی انتشارات اداره کل و تدوین نقش استان در دفاع مقدس، نیاز به همکاری و مساعدت پیشکسوتان داریم.

در ادامه سردار رزاقیان از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس گفت: یکی از دغدغه های اصلی ما نیز ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان است و این موضوع برای رزمندگان استان یک موضوع حیثیتی است.

وی افزود: خوشبختانه نیروهای مسلح استان ذهنیت شفاف و روشنی در خصوص ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس دارند و لذا برگزاری جلسات مشترک با فرماندهان ارشد نظامی استان، استاندار گلستان و نماینده ولی فقیه در استان، می‌تواند در راستای تحقق این هدف ارزشمند راهگشا باشد.

لزوم ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس با همکاری پیشکسوتان و مسئولین استان

لزوم ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس با همکاری پیشکسوتان و مسئولین استان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار