معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان لرستان:

حجاب نقش قابل توجهی در حفظ ارزش‌های ملی و مذهبی ما دارد

«رضا شیراژن» گفت: در وصیت‌نامه‌های شهدا مکرر به مسئله حجاب و عفاف و التزام به این فریضه الهی سفارش شده است؛ چراکه رعایت حجاب اسلامی نقش قابل توجهی در حفظ ارزش‌های ملی و مذهبی ما دارد.
کد خبر: ۲۹۵۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰ - 12June 2018

حجاب وعفاف ضامن بقاء بنیان خانواده استبه گزارش دفاع پرس از خرم‌آباد، «رضا شیراژن» معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان لرستان، در جلسه نقش ارگان‌ها و ادارات دولتی در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف که با حضور مسئول روابط عمومی و هماهنگی بنیاد بین‌المللی عفاف و حجاب و برخی از مسئولین فرماندهی انتظامی لرستان با همکاری بنیاد حجاب و عفاف امور بانوان استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: در وصیت‌نامه‌های شهدا مکرر به مسئله حجاب و عفاف و التزام به این فریضه الهی سفارش شده است؛ چراکه رعایت حجاب اسلامی نقش قابل توجهی در حفظ ارزش‌های ملی و مذهبی ما دارد.

وی با اشاره به حضور زنان و دختران در جامعه گفت: در دوران دفاع مقدس بانوان ایثارگر با حفظ حجاب و حضور فعال در ستاد پشتیبانی جنگ، این پیام را به جوانان امروزی منتقل کردند که حجاب مانع حضور زن در جامعه نیست و زنان می‌توانند با رعایت پوشش اسلامی، نقش مهمی را در اجتماع داشته باشند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان لرستان گفت: حجاب و عفاف ضامن بقای تحکیم بنیان خانواده است و بی‌توجهی به این مسئله عواقب جبران‌ناپذیری را در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به نقش صدا و سیما در پیام‌رسانی به افراد جامعه، گفت: حضور کارشناسان انتظامی - اجتماعی در شبکه افلاک و پیام زاگرس جهت ارائه مطالب آموزشی و هشدار‌های انتظامی در خصوص توجه به امر حجاب و عواقب منفی بدحجابی مفید و نتیجه‌بخش است.

شیراژن با اشاره به نقش شهرداری‌ها در تبلیغات محیطی افزود: شهرداری‌های استان می‌توانند با نصب تابلو و بیلبورد در سطح شهر به‌ویژه اماکن عمومی و پرتردد، تبلیغات لازم را به مناسبت هفته حجاب داشته باشند.

وی افزود: ادارات و نهاد‌های دولتی می‌توانند در برپایی نمایشگاه‌های عفاف وحجاب، ورود کارشناسان انتظامی و اجتماعی در امر آموزش و ترویج حجاب و برپایی جلساتی در این خصوص، با نیروی‌انتظامی همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار