گره زدن اقتصاد کشور به برجام کم لطفی درحق مردم است

محمد وحدتی نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: گره زدن اقتصاد کشور به برجام کم لطفی در حق مردم است و دولت باید برنامه جامعی را برای حل مشکلات اقتصادی با تکیه بر توان داخلی ارایه کند و وزارتخانه‌های مرتبط در این حوزه وارد عرصه شوند.
کد خبر: ۲۹۵۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶ - 12June 2018

گره زدن اقتصاد کشور به برجام کم لطفی درحق مردم استبه گزارش گروه سایر رسانه‎‌های دفاع پرس، محمد وحدتی نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: وابسته کردن مسایل اقتصادی کشور به برجام و دیگر مسایل خارجی کم لطفی در حق مردم است.

وی افزود: مردم امروزه از نظر اقتصادی در مضیقه هستند.سه معضل بیکاری و توان کم مردم از نظر اقتصادی برای گذران زندگی باعث شده تا از نظر اقتصادی تحت فشار باشند.

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما باید به دور از برجام و با تکیه بر توان داخلی خودمان چارچوبی را تعیین کنیم و با تکیه بر توانمندی‌های داخلی مسیر اقتصاد را هم‌وار کنیم.

وحدتی خاطرنشان کرد: دولت باید آستین‌های خود را بالا بزند و با اتخاذ تصمیمات قاطع برای حل مشکلات اقتصادی و با بهره‌گیری از نیرو‌های داخلی نسبت به این امر اقدام کند.

وی افزود: ما در کشور نیروی انسانی کافی برای حل مشکلات اقتصادی داریم و استفاده از نیرو‌های داخلی باعث خواهد شد تا معضل بیکاری جوانان در مرحله اول مرتفع شود و ما به تدریج شاهد بهبود وضعیت اقتصادی در کشور باشیم.

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نوسانات قیمت ارز در کشور اظهار داشت: باید دولت بازار را مدیریت کند و اینگونه نباشد که با بالا رفتن قیمت ارز همه امکانات و خدمات در داخل با قیمت بالاتر ارایه شود و اگر به عنوان مثال قیمت ارز پنج درصد گران می‌شود خدمات هم پنج درصد گران شود نه اینکه ما شاهد افزایش صددرصدی قیمت‌ها باشیم.

وحدتی با بیان اینکه متاسفانه بیشتر دستگاه‌ها و ادارات دولتی از خودروی خارجی استفاده می‌کنند خاطرنشان کرد: باید عدم استفاده از خودروی خارجی در جامعه فرهنگ‌سازی شود و دستگاه‌های دولتی خود برای این منظور پیش‌گام شوند.

وی افزود: استفاده از کالای داخلی نباید در حد شعار باقی بماند و ما باید در عمل هم شاهد این موضوع باشیم و اینکه دولت و مجلس خود از کالای خارجی استفاده کنند و به مردم بگویند از کالای داخلی استفاده کنید نتیجه‌ بخش نخواهد بود.

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه تیم اقتصادی دولت به خواب رفته در پایان گفت: دولت باید با یک برنامه اقتصادی منسجم برای حل مشکلات معیشتی مردم داشته باشد و وزارتخانه‌های مرتبط همچون وزارتخانه‌های اقتصاد و صنعت در این حوزه باید وارد کارزار شوند و به عنوان نمونه وزارت صنعت بحث قیمت‌گذاری‌ها در بازار را کنترل کند.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار