شهید «خدابنده لو»:

هرگز تا آخرين قطره خون خود با دشمنان اسلام سازش نکنید

شهید «محمدرضا خدابنده لو» در بخشی از وصیت نامه خود نوشته است: هرگز تا آخرين قطره خون خود با دشمنان اسلام سازش نکنید.
کد خبر: ۲۹۵۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶ - 12June 2018

شهید  خدابنده لو: شماها وارث اسلحه از دست افتاده شهيدان هستيد وصيت مي‌‌كنم كه هرگز تا آخرين قطره خون خود  با دشمنان اسلام سر سازش نگيريدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، شهید «محمدرضا خدابنده لو» فرزند علی اصغر در تاریخ 1 فروردین 42 در شهرستان دامغان دیده به جهان گشود. پدرش علی اصغر انسانی شریف و زحمتکش و در اداره  آموزش و پرورش خدمت می کرد و از این طریق امرار معاش می کرد. محمدرضا بعد از گذراندن دوره کودکی وارد دبستان شده و با تلاش و کوشش تا مرحله اخذ مدرک دیپلم پیش رفت او پس از گرفتن دیپلم به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دامغان در آمده و به عنوان پاسدار در آنجا مشغول به خدمت بود.

در آن سال ها کشورمان روزهایی سخت و فراموش نشدنی را پشت سر می گذاشت. ارتش مزدور عراق با حمله به چندین شهر مرزی ایران، قصد تصرف و تصاحب این شهرها را داشت و نقشه های شومی علیه کشورمان در سرداشت. شهید خدابنده لو به عنوان پاسدار به جبهه های نبرد حق علیه باطل شتافت تا او هم در این حماسه بزرگ و تاریخی ملت ایران سهمی داشته باشد.

او مدت چهار سال در سنگر های حق و حقیقت حضور داشت و دلاورانه برای حفظ میهن و اعتقاداتش می جنگید. و سرانجام پس از حضوری سبز و مداوم در جبهه، منطقه مهران در تاریخ 22 خرداد 65 بر اثر اصابت ترکش از جام شیرین شهادت سیراب شد و در زمره شهدای اسلام قرار گرفت. پیکر پاک شهید در فردوس رضا، گلزار شهدای دامغان به خاک سپرده شد و آرام گرفت.

وصیت نامه شهید «محمدرضا خدابنده لو»

بسم الله الرحمن الرحيم

سلام بر تمام شهدا و خانواده هايشان؛ سلام بر شهداي زنده انقلاب كه چون كوه مقاوم در مقابل دردي كه روز و شب دارند در بيمارستان‌‌ها به سر مي‌‌برند و هر دقيقه اجر عظيمي پروردگارمان به آ‌‌‌‌ن‌‌ها عطا مي‌‌كند. درود بر شهيدان كربلاي حسين(ع)؛ سلام بر ياران با وفاي حسين(ع) سلام برامام امت؛ ابراهيم زمان و حسين زمان خميني حامي مسلمين و مستضعفان جهان؛ درود بر ياران با وفاي امام خميني درود برتمام شهيدان گلگون كفن كربلاي ايران.

سلام به عاشوراي حسين(ع) سلام بر سنگرهاي پرخون مرزهاي ايران كه توسط مزدوران بيگانه  و جيره‌‌ خواران شرق و غرب كه دستشان از آستين صدام خائن به در آمده است. مرگ بر منافقان كه مي‌‌خواهند اين انقلاب نو نهال را ناتوان سازند.

اميدوارم كه هميشه عمل كردن به قرآن را سر لوحه كارهايتان قرار دهيد و خودتان را در حضور خدا بدانيد و زينب‌‌وار در مقابل سختي‌‌ها بايستيد و هم‌‌چون امام در مقابل ظالمان داخلي و خارجي استوار و مقاوم باشيد.

و سلام گرم من بر پدر و مادر عزيزم؛ پدر و مادر حال فرصتي پيش آمده كه به ياري خداوند به جبهه‌‌هاي حق عليه باطل بروم و ازياران حسين(ع) باشم زيرا سيدالشهدا نيز براي احياء دين قيام كرد و ما هم به فرمان رهبر عزيزمان براي احياء دين قيام مي‌‌كنيم.  اگر مي‌‌خواهيد كه ياد شهيدان زنده بماند فقط پشت سر امام و روحانيت مبارز و افراد مورد تاييد امام و روحانيت باشيد و به برادران ديني خود وصيت مي‌‌كنم شماها وارث اسلحه از دست افتاده شهيدان هستيد وصيت مي‌‌كنم كه هرگز تا آخرين قطره خون خود با دشمنان اسلام سازش نکنید و هميشه به فرمان امام خميني باشيد و در از بين بردن دشمن درون كوشش كنيد كه جهاد اكبر مقدمه جهاد اصغر و وابسته به آن است و ديگر اين كه كسي خيال نكند مرا به زور به جنگ فرستادند من با ميل و ايمان خودم رفتم تا به دشمنان اسلام بفهمانم كه اسلام سازش‌‌پذير نيست. به همان خدايي كه تمامي ما را آفريد قسم كه تا آخرين قطره خون خود سنگرم را رها نكرده و مبارزه خواهم كرد و در خاتمه  وصيت مي‌‌كنم كه اگر جنازه من به دست شما رسيد آن را در فردوس رضا در كنار ديگر شهيدان دفن كنيد.

والسلام

(به اميد ديدار در دنياي ديگر)

محمد رضا خدابنده لو 61/09/17

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار