جشنواره فیلم مقاومت در کرمان برگزار می‌شود

دبیر جشنواره فیلم مقاومت در کرمان گفت: طی مدت زمان برگزاری سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت کرمان، 39 فیلم به نمایش گذاشته می‌شود.
کد خبر: ۲۹۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۳ - 27September 2014

جشنواره فیلم مقاومت در کرمان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان، «منصور سبز علی اولادی» با اعلام این خبر گفت: طبق برنامه زمان بندی شده فیلمهای جشنواره صبحها در دو سانس هشت و 30 دقیقه و 10 و 30 دقیقه مشخص شده و تنها در روزهای دوشنبه و پنجشنبه، هفتم و دهم مهر ماه ساعت 18 اکران فیلم خواهیم داشت که طی مدت زمان برگزاری سیزدهمین جشنواره بینالمللی فیلم مقاومت کرمان 39 فیلم به نمایش گذاشته میشود.

وی تصریح کرد: غربیها پس از به صحنه آمدن دین درصدد برآمدند که به دو صورت دین را مورد هجمه قرار دهند و در مرحله اول جریانهایی مانند داعش و تکفیری را به عنوان نخبه در منطقه بدل کردند. غرب در رویکرد دیگر برای مقابله با دین که نخبگانیتر است و هالیوود هم آن را دنبال میکند، بحث ایمانستیزی را به وجود آورد.
 
عضو انجمن سینمای ایران گفت: امروز که میدان نبرد با قدرتهای استکباری از جبهه نظامی به عرصه فرهنگی، اقتصادی و علمی گسترش یافته، معنا و مفهوم مقاومت نیز برای ملتهای آزاده جهان گسترده شده است و برای شناخت لایههای مختلف دفاع مقدس زبانی به غیر از زبان هنر نداریم، دفاع مقدس رنسانس فرهنگ و هنر ایران است.
 
دبیر سیزدهمین جشنواره بینالمللی فیلم مقاومت کرمان بیان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره، آشنایی با آثار سینمایی دفاع مقدس و انقلاب و پاسداشت حماسههای دفاع مقدس است. در این جشنواره تمرکز اصلی بر روی نمایش فیلمهای حوزه مقاومت است و بلیتها به صورت رایگان در اختیار مردم گذاشته میشود.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار