روایتی از آزادسازی شهرهای «نبل و الزهرا» در 2 مستند

شبکه مستند سه‌شنبه 22 خرداد فیلم‌های «بهار را تو روایت کن» و «نگاره‌ای از باد و باران» را برای علاقه‌مندان به آثار مستند روی آنتن می‌برد.
کد خبر: ۲۹۵۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵ - 12June 2018

روایتی از آزادسازی شهرهای «نبل و الزهرا» در 2 مستندبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «بهار را تو روایت کن» به کارگردانی علیرضا آل یمین روایتی از عملیات آزادسازی شهر‌های نبل و الزهرا در سوریه، سه‌شنبه 22 خرداد ساعت 19:30 از شبکه مستند پخش می‌شود.

«بهار را تو روایت کن» مراحل آزادسازی شهر‌های نبل و الزهرا را به تصویر کشیده است؛ شهر‌هایی با ۶۵ هزار نفر جمعیت که سال‌ها در محاصره گروه‌های تروریستی احرار الشام، جبهه النصره و الجبهه الشامیه بود و در این مدت بیش از هزار نفر از شهروندانشان براثر حملات هرروزه و گلوله‌باران مداوم تروریست‌ها به شهادت رسیدند.

این مستند 40 دقیقه‌ای با پخش تصاویر واقعی از محاصره این 2 شهر شیعه‌نشین و آزادسازی آن‌ها توسط ارتش سوریه و متحدانش روی آنتن خواهد رفت.

این فیلم کاری از مرکز مستند حقیقت است و مرتضی شعبانی تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد و تکرار آن چهارشنبه 23 خرداد ساعت 8 خواهد بود.

«نگاره‌ای از باد و باران» به تهیه‌کنندگی مشترک صابر یاور زاده و، ولی الله قربانی هم امشب ساعت 19 پخش می‌شود.

این مستند که ولی الله قربانی کارگردانی آن را بر عهده داشته به معرفی و بررسی معماری سنتی طبرستان و بیان تاثیرات آن بر مردم آن دیار می‌پردازد.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار