مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

تمام موارد مرتبط با شهدا باید حفظ شود

حجت‌الاسلام «محمد ولی عارفی» با اشاره به اینکه امروز در راهیان نور آثار شهدا را می‌بینیم که حفظ آن واجب است، گفت: نامه‌های شهدا، یادمان و مقبره شهدا و هرچه از شهدا مانده باید حفظ شود.
کد خبر: ۲۹۵۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲ - 12June 2018

باید آثار شهدا را حفظ کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «محمد ولی عارفی» مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی، صبح امروز (سه‌شنبه) در ستاد شهرستانی «کنگره سرداران، امیران و ۲ هزار شهید خراسان‌جنوبی»، با بیان این‌که حفظ آثار اسلامی خیلی مهم است، کربلا را از آثار اسلامی دانست و اظهار داشت: این‌که در بیانی نقل می‌شود «کل یوم عاشورا و کل عرض کربلا»، برای حفظ این اثر ماندگار است.

وی در خصوص اهمیت حفظ آثار اسلامی، گفت: امام حسین (ع) در روز عاشورا گفت: «این شمشیر پیامبر است و امامه سر من نیز امامه پیغمبر است و باید حفظ شود».

حجت‌الاسلام عارفی متذکر شد: از این کلام متوجه می‌شویم که حفظ آثار اسلامی مورد تاکید ائمه ما نیز بوده است.

وی با اشاره به این‌که امروز دما ر راهیان نور آثار شهدا را می‌بینیم که حفظ آن واجب است، گفت: نامه‌های شهدا، یادمان و مقبره شهدا و هرچه از شهدا مانده است باید حفظ شود.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی یادآور شد: این‌که گفته می‌شود در صحرای طبس باید اثری گذاشته شود، در مورد واقعیتی است که باید این واقعه حفظ شود و هرچه در این خصوص سرمایه‌گذاری شود اسراف نیست.

وی جمهوری اسلامی ایران را عامل نجات انسان‌ها دانست و افزود: امام و شهدا برای حفظ این نظام و اتصال به حکومت حضرت مهدی (عج) هزینه زیادی داده‌اند و می‌ارزد که هرچه می‌توانیم خرجش کنیم.

حجت‌الاسلام عارفی تاکید کرد: برای این‌طور مسائل هرچه در توان داریم از امکانات و فکر باید هزینه کنیم و روضه منوره پیغمبر، کعبه و نیز در زمان حال، نظام مقدس جمهوری اسلامی باید حفظ شود و این یک زمینه کاملا عقلانی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار