فرماندار کرمانشاه:

۱۲۰ پایگاه، اوقات فراغت دانش آموزان کرمانشاهی را پر می‌کند

«فضل‌الله رنجبر» از فعالیت ۱۲۰ پایگاه فرهنگی، هنری، آموزشی، ورزشی و اردویی در راستای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان شهرستان کرمانشاه در فصل تابستان خبر داد.
کد خبر: ۲۹۵۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷ - 12June 2018

120 پایگاه اوقات فراغت دانش آموزان را پر می کندبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «فضل‌الله رنجبر» فرماندار کرمانشاه، امروز (سه‌شنبه) در جلسه شورای اوقات فراغت دانش آموزان، اظهار داشت: این پایگاه‌ها ظرفیت جذب ۳۰ هزار نفر از جوانان و نوجوانان شهر و روستاهای شهرستان کرمانشاه را خواهند داشت.

وی از افتتاح و تجهیز چند خانه ورزشی روستایی در ایام تابستان با کمک سازمان ورزش و جوانان برای پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان روستا‌ها خبر داد.

رنجبر با بیان این‌که توجه به مسائل جوانان و نوجوانان باید جزو اولویت‌های کاری باشد، افزود: جوانان و نوجوانان خودشان بهترین مشاور برای حل مسائل مرتبط به این قشر هستند و بهترین کار نیز مشارکت دادن آن‌ها در امور است.

فرماندار کرمانشاه در ادامه از مدیران ادارات شهرستان خواست حتما یک مشاور جوان نخبه مرتبط با حوزه اداری را به صورت افتخاری داشته باشند و از نزدیک آن‌ها را با روال کار آشنا کنند.

رنجبر همچنین آسیب‌شناسی برنامه‌های اوقات فراغت سالیان گذشته را برای برنامه‌ریزی بسیار ضروری خواند، افزود: اگر برنامه‌های اوقات فراغت گذشته ما در این حوزه موفقیت‌آمیز بود، پس چرا با این همه مشکلات اجتماعی روبه‌رو هستیم.

وی تجدید نظر در روش‌های غلط گذشته، برگزیدن روش‌های نوین در کلاس‌های آموزشی و فرهنگی، برگزاری کلاس‌های خودمراقبتی و تاب‌آوری را مهم‌ترین راه پیشگیری از معضلات اجتماعی عنوان کرد.

رنجبر، جذب نوجوانان و جوانان را با گشاده‌رویی و خوش رفتاری یکی از مهم‌ترین راهکار‌ها برای تاثیرگذاری مثبت کلاس‌ها مختلف هنری، فرهنگی، ورزشی، کارآفرینی و علمی دانست.

او در پایان مسئله جوانان و نوجوانان را فقط مختص دولت ندانست و گفت: شهرداری، نهاد‌های خصوصی به‌ویژه خانواده‌ها باید در زمینه پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان مشارکت و فعالیت پررنگ داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار