برگزاری سومین دوره مسابقات «موشک های کاغذی»

سومین دوره مسابقات «موشک های کاغذی» با رویکرد نشاط اجتماعی، افزایش توان دانش آموزان، استعداد سنجی در حوزه هوا فضا در بین نوجوانان کرمانشاه برگزار می شود.
کد خبر: ۲۹۵۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰ - 12June 2018

سومین دوره مسابقات «موشک های کاغذی» برگزار می شودبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سومین دوره مسابقات «موشک های کاغذی» با رویکرد نشاط اجتماعی، افزایش توان دانش آموزان، استعداد سنجی در حوزه هوا فضا در بین نوجوانان کرمانشاه برگزار می شود.

بنا بر این گزارش این مسابقه ویژه رده های سنی 7 تا 15 ساله بوده که در دو رده سنی برگزار خواهد شد و به نفرات برگزیده جوایز نقدی لوح شرکت در مسابقه و تندیس اهداء می شود.

اهداء بن ۶۰ هزار تومانی آموزش رباتیک به 1397 نفر از سوی خانه رباتیک استان برای شرکت در دوره های آموزشی از دیگر مزایای این دوره از مسابقات خواهد بود.

به سایر شرکت کنندگان نیز لوح شرکت در مسابقه به همراه امید کارت داده شده که می توانند از مراکز فرهنگسراها تخفیف دریافت کرده و نیز از خانه های رباتیک و برخی مراکز دیگر طرف قرارداد تخفیف دریافت کنند.

گفتنی است ثبت نام این سری از مسابقات «موشک های کاغذی» تا پایان ماه مبارک رمضان در فرهنگسرای کوثر واقع در سی متری دوم، فرهنگسرای گل نرگس واقع در ابتدای شهرک ژاندارمری و فرهنگسرای شهر واقع در چهار راه مطهری و خانه رباتیک  امکان پذیر است و مسابقه بعد از عید سعید فطر برگزار می شود.

این مراسم با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرمانشاه و خانه رباتیک استان برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار