مدیر حوزه هنری خوزستان:

تعامل نهادهای ارزشی می تواند باعث تقویت جبهه های فرهنگی در جنگ نرم شود

سید شهاب‌الدین طباطبایی گفت: تعامل ادارات و نهادهای ارزشی همچون حوزه هنری و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس می تواند سنگر مبارزه در جبهه جنگ نرم را تقویت کند.
کد خبر: ۲۹۵۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۲ - 13June 2018

تعامل نهادهای ارزشی می تواند باعث تقویت جبهه های فرهنگی در جنگ نرم شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خوزستان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید شهاب‌الدین طباطبایی مدیر حوزه هنری استان در جمع کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان اظهار داشت: مبارزه با هوای نفس یکی از درگیری های همیشگی انسان ها با خود بوده است که ماه مبارک رمضان فرصتی است تا همه ما به این مبارزه بیاندیشیم و در راه محقق شدن آن تلاش کنیم و قدم برداریم.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس، رزمندگان ما توانستند با جهاد و ایثار بر هوای نفس خود غلبه کنند و به فراتر از آن بیاندیشند و امروز شماها امانت دار انتقال فرهنگ نابی هستید که نیاز شدید جوامع امروزی است.

مدیر حوزه هنری خوزستان ادامه داد: تعامل ادارات و نهادهای ارزشی همچون حوزه هنری و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس می تواند سنگر مبارزه در جبهه جنگ نرم را تقویت کند و ما در همین راستا تعاملات خوبی را برقرار کرده ایم و در اولین اقدام گروهی از شاعران جوان را ترغیب کردیم که به شعر دفاع مقدس رو بیاورند و آثارشان را به شما ارائه بدهند تا برای انتشار مورد بررسی قرار بگیرند.

حجت‌الاسلام و المسلمین طباطبایی بر لزوم تلاش و همت دو چندان برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس تاکید و تصریح کرد: گاهی وقت ها، خواسته های ما اجابت نمی شوند و این نشان دهنده بی توجهی درگاه الهی نیست بلکه نشانه این است که ما هنوز آمادگی و شرایط دریافت پاسخ لازم را نداریم فلذا باید همیشه خودمان را برای محقق شدن خواسته هایمان تقویت کنیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.

در پایان این نشست بر همکاری بیشتر و متقابل حوزه هنری و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان بخصوص در امور فرهنگی و هنری تاکید شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها