فرمانده سپاه استان قم:

شهدا زیباترین نقش را در تابلو زرین دفاع مقدس ترسیم نمودند

فرمانده سپاه استان قم گفت: دفاع مقدس تابلوی زرینی از نقش آفرینی همه آحاد جامعه بود و شهدا زیباترین نقش را در این تابلو خلق کردند.
کد خبر: ۲۹۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۱ - 27September 2014

شهدا زیباترین نقش را در تابلو زرین دفاع مقدس ترسیم نمودند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، سردار مهدوی نژد طی سخنانی که در صبحگاه مشترک فرهنگیان بسیجی استان قم به مناسبت هفته دفاع مقدس ایراد کرد، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری ابراز داشت: در 31 شهریور سال 59 جنگی بر ما تحمیل شد که بتواند به نوعی اتقلاب را به چالش کشانده و تضعیف کند و آبروی انقلاب و نظام را ببرند  و در نهایت آن را ساقط کنند.

وی افزود: امام بزرگوار توانست تهدید جنگ را به فرصتی برای تثبیت، حفظ، صدور و تداوم انقلاب و ارزشهای اسلامی تبدیل نماید و این موضوع مخصوصا در پیامهای امام در آخرین روزهای جنگ مشهود بود.

فرمانده سپاه استان قم ادامه داد: دفاع مقدس تابلوی زیبایی از نقش آفرینی همه اقشار جامعه بود اما زیباترین نقش در تابلوی دفاع مقدس را شهدا خلق نمودند.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام تا پای جان خود چون پروانهای گرد مقام امامت چرخیدند تا فرمایشات آن امام راحل را که برگرفته از آموزههای قرآنی بود، نهادینه کنند.

مهدوینژاد آزادسازی پاوه، شکسته شدن حصر آبادان، حفظ جزایر مجنون و... را نمونههایی از دستورات حضرت امام(ره) و اطاعت پذیری فرماندهانی چون شهید چمران و شهید زین الدین دانست.

وی تاریخ میهن اسلامی را مملو از معجزاتی دانست که به سرتاسر جهان اسلام گسترش یافته است و سپس افزود: اراده خداوند بر این تعلق گرفته که مستضعفان بر مستکبران پیروز شوند و در این راستا اضمحلال رژیم منحوس پهلوی، سقوط صدام، سقوط حسنی مبارک و بسیاری اتفاقات دیگر معجزات الهی است که یکی پس از دیگری وقوع یافته و در حال وقوع است.

وی استکبار جهانی را همچون کوه یخ عنوان نمود و گفت: این کوه به ظاهر پرهیمنه روز به روز در حال آب شدن و کوچک شدن است.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در بخش پایانی سخنان خود خطاب به فرهنگیان بسیجی گفت: همه بخصوص فرهنگیان بسیجی باید پیوسته خود را از حیث انطباق با مسیر شهدا در اطاعت پذیری از رهبر و جانفشانی در راه دین روز به روز رصد کنند.

وی با تاکید بر اینکه دفاع مقدس فرصتی است برای مرور تقید کامل مردم و رزمندگان اسلام نسبت به منویات و رهنمودهای رهبر، ابراز داشت: تبعیت از ولایت مایه حلاوت کام رزمندگان اسلام بود و مشی شهدا این نیست که رهنمودهای ولایت را تفسیر کنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار