مدیرکل بنیاد شهید فارس:

استان فارس 54 شهید تقدیم دفاع از حریم اهل بیت (ع) کرده است

«رجبعلی راهی» در مراسم گردهمایی خانواده های معزز شهدا و جانبازان مدافع حرم شهرستان شیراز گفت: استان فارس در دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام 54 شهید تقدیم کرده که از این تعداد، 29 شهید متعلق به شهرستان شیراز هستند.
کد خبر: ۲۹۵۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰ - 13June 2018

استان فارس 54 شهید تقدیم دفاع از حریم اهل بیت(ع) کرده استبه گزارش دفاع پرس از شیراز به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس، به مناسبت ماه مبارک رمضان شب گذشته گردهمایی خانواده های معزز شهدا و جانبازان مدافع حرم شهرستان شیراز با حضور حدود 300 ایثارگر برگزار و یاد و خاطره حماسه آفرینی های شهدا گرامی داشته شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در این مراسم گفت: استان فارس در دوران دفاع مقدس حدود 15 هزار شهید و بیش از 42 هزار جانباز و آزاده تقدیم کرده است.

«رجبعلی راهی» بیان کرد: این استان در دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام نیز 54 شهید تقدیم کرده که از این تعداد، 29 شهید متعلق به شهرستان شیراز هستند.

وی همچنین عنوان کرد: گرامیداشت یاد شهدا، ترویج و گسترش فرهنگ ایثارگری در جامعه است و همان طور که شهدا با تاسی به سالار شهیدان، امام حسین(ع) در مسیر شهادت حرکت کردند، فرهنگ ایثار و شهادت نیز در راستای مکتب سیدالشهدا(ع) شکل گرفته است.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس نیز در این مراسم بیان کرد: شهدا بزرگترین سرمایه خود، یعنی جان شان را برای دفاع از اسلام، انقلاب و کیان میهن نثار کردند و خدمت بزرگی به جامعه کردند چرا که همچون شمعی سوختند و به پیکر اجتماع، حیاتی جاودانه بخشیدند.

حجت الاسلام محمدجواد محمدی پور افزود: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران نیز اکنون مدال پرافتخاری چون ایثارگری بر سینه دارند که این عنصر ارزشمند، هویت آن ها را شامل می شود.

وی بیان کرد: اکنون حفظ و صیانت فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج آن در جامعه، اقدام ارزشمندی در جهت ادامه دادن راه شهدا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها