رئیس حوزه هنری هرمزگان:

قالب هنری بهترین ظرفیت برای نشان دادن مظلومیت ما و خباثت امریکاست

رئیس حوزه هنری هرمزگان با اشاره به لزوم فعالیت در هفته حقوق بشر امریکایی گفت: قالب هنری بهترین ظرفیت برای نشان دادن مظلومیت ما و خباثت امریکاست.
کد خبر: ۲۹۵۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶ - 13June 2018

امریکا خود بزرگترین ناقص حقوق بشر در جهان است/باید با قالب های هنری فرهنگ و مظلومیت خود را نشان دهیمبه گزارش دفاع پرس از بندرعباس، «انوشیروان پیش دار» رئیس حوزه هنری استان هرمزگان اظهار داشت: حادثه 12 تیر و مورد اصابت قرار گرفتن هواپیمای مسافربری توسط امریکا باید بازتاب بیشتری داشته باشد و مردم باید جنایات امریکا را نه تنها در ایران بلکه در جهان بدانند.

رئیس حوزه هنری هرمزگان عنوان کرد: هر جا که کشت و کشتار مردم وجود دارد نیروهای امریکایی نیز آنجا هستند و با وجود این همه جنایت ندای حقوق بشری هم سر می‌دهند در حالی که امریکا خود بزرگترین ناقص حقوق بشر در جهان است.

پیشدار تصریح کرد: قطعا دشمنی امریکا با ما تمام نشدنی است و او می خواهد با استفاده از رسانه و تبلیغات ما را به انزوا بکشاند و ما باید با قالب های هنری فرهنگ و مظلومیت خود را نشان دهیم.

وی افزود: نبود کتاب قابل ارائه در سطح بین‌المللی با موضوع شهدای 12 تیر از نقص‌های ما است و باید برای تولیدات بین‌المللی بیشتر تلاش کنیم.

12 تیرماه سالروز مورد اصابت قرارگرفتن هواپیمای ایرباس جمهوری اسلامی ایران با 290 نفر مسافر در خلیج فارس توسط ناو جنگی امریکا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها