رئیس ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

اقامه نماز عید سعید فطر در سراسر استان چهارمحال و بختیاری

رئیس ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری گفت: نماز عید سعید فطر همزمان با سراسر کشور در همه شهرها و روستاهای استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۹۵۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳ - 13June 2018

اقامه نماز عید سعید فطر در سراسر استان چهارمحال و بختیاریبه گزارش دفاع پرس از شهرکرد، حجت‌الاسلام «محمد کریمی» رئیس ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تمهیدات لازم برای  اقامه نماز عید سعید فطر در استان انجام شده و روز جمعه ۲۵ خرداد همزمان با سراسر کشور در همه شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری نیز نماز باشکوه عید بندگی با حضور مؤمنین استان برگزار می شود.

کریمی با تبریک پیشاپیش به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر افزود: نماز عید سعید فطر در شهرکرد مرکز استان نیز در مقابل مصلای بزرگ امام خمینی (ره)، تقاطع شریعتی و طالقانی و خیابان‌های اطراف از ساعت 6:30 صبح به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد اقامه خواهد شد.

وی با بیان اینکه قبل از اقامه نماز عید، دعای پرفیض ندبه قرائت می‌شود، گفت: نمازگزاران در مرکز استان مطابق سال‌های گذشته مُهر و زیرانداز همراه خود داشته باشند.

این مسئول با اشاره به اقامه نماز در سایر شهرها و روستاهای استان ابراز داشت: اقامه نماز عید سعید فطر در سایر شهرها و روستاهای استان ساعت 7 صبح برگزار می شود.

امسال میزان زکات فطریه مردم چهارمحال و بختیاری، 7 هزار تومان برای هر نفر اعلام شده و هم استانی‌های مؤمن و ولایتمدار می‌توانند زکات فطریه خود را در ۴۰۰ پایگاه و ۴۰ مرکز نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) مستقر در محل‌های برگزاری نماز عید تحویل دهند تا بلافاصله پس از جمع آوری در بین نیازمندان همان منطقه توزیع شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها