تهیه‌کننده تئاتر دفاع مقدس «آخرین نامه» خبر داد؛

«آخرین نامه»، منتخب جشنواره تئاتر استان یزد/ تجلی هنر واقعی در حفظ ارزش‌ها و پاسداشت آن‌ است

«محسن حائری‌زاده» با بیان این‌که تئاتر دفاع مقدس «آخرین نامه» منتخب بیست و یکمین جشنواره تئاتر استان یزد است، گفت: هر سال دِینی به گردن خود احساس می‌کنم که باید در حوزه دفاع مقدس فعالیت کنم تا این دِین را به کسانی که امثال من وامدار آن‌ها هستیم ادا کنم و ایمان دارم تجلی هنر واقعی در حفظ ارزش‌ها و پاسداشت آن‌ است.
کد خبر: ۲۹۵۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶ - 17June 2018

«محسن حائری‌زاده» کارگردان، تهیه‌کننده و مدیر مسئول مؤسسه فرهنگی «خونه خنده» یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس، با اشاره به نمایش طنز «آخرین نامه» با موضوع دفاع مقدس، اظهار داشت: «آخرین نامه» داستان یک فرمانده کُرد به نام «هژار»، یک سرباز بسیجی یزدی به نام «اسماعیل» و یک سرباز شمالی که روز‌های پایان خدمتش را می‌گذراند به نام «رحمان» است.

وی افزود: این سه نفر که برای دیده‌بانی در محل کنترل عبور و مرور دشمن هستند بیشتر از کار اصلی خود درگیر مسائل زندگی شخصی همدیگر در قالبی طنز هستند.

تجلی هنر واقعی در حفظ ارزش ها و پاسداشت آنها است

مدیر مسئول مؤسسه فرهنگی «خونه خنده» یزد در مورد جوایزی که نمایش طنز «آخرین نامه» به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: این نمایش طنز منتخب بیست و یکمین جشنواره تئاتر استان یزد، حائز رتبه‌های اول بازیگری، دوم بازیگری، سوم بازیگری، همچنین حائز رتبه دوم کارگردانی، راه یافته به جشنواره تئاتر منطقه‌ای و حائز رتبه برتر بازیگری در این جشنواره، راه یافته به سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت تهران، راه یافته به پانزدهمین جشنواره تئاتر بین‌المللی خرمشهر و حائز رتبه بازیگری در این جشنواره و نیز راه یافته به دهمین جشنواره تئاتر بسیج و حائز رتبه بازیگری در این جشنواره است.

حائری‌زاده در ادامه، با اشاره به آثار خود در حوزه دفاع مقدس، گفت: نمایش‌های «ناشناس»، «خنکای ختم خاطره»، «عشق به اختیار»، «کاکوتی و اخراجی» و فیلم‌های کوتاه «پسر ایران» و «یک لیوان آبرو» از کار‌هایی است که در حوزه دفاع مقدس به آن‌ها پرداخته‌ام.

وی تأکید کرد: هر سال دِینی به گردن خود احساس می‌کنم که باید در حوزه دفاع مقدس فعالیت کنم تا این دِین را به کسانی که امثال من وامدار آن‌ها هستیم ادا کنم و ایمان دارم تجلی هنر واقعی در حفظ ارزش‌ها و پاسداشت آن‌ است.

تجلی هنر واقعی در حفظ ارزش ها و پاسداشت آنها است

خاطرنشان می‌شود، «محسن حائری‌زاده» کارشناس عمران، کارشناس ارشد مدیریت فرهنگی و فارغ‌التحصیل کارگردانی سینما از مجتمع هنر انقلاب تهران است که از سال ٨٥ به فعالیت در حوزه هنری، فرهنگی و اجتماعی وارد شده است و با هنر تئاتر و فیلم، فعالیت‌هایی نیز در حوزه دفاع مقدس داشته‌ است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار