سردار کمیلی خبر داد؛

کشف بیش از یک تُن و 400 کیلوگرم تریاک توسط هنگ مرزی سراوان

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از اجرای عملیات موفقیت‌آمیز مرزداران هنگ مرزی سراوان علیه قاچاقچیان و کشف بیش از یک تُن و 400 کیلوگرم تریاک خبر داد.
کد خبر: ۲۹۵۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴ - 13June 2018

کشف بیش از یک تُن و 400 کیلو گرم تریاک توسط هنگ مرزی سراوانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «سعید کمیلی» فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه با ورود مواد مخدر، مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال محموله بزرگ مواد مخدر به وسیله یک دستگاه خودرو به عمق کشور آگاه شدند و بلافاصله با هوشیاری کامل به اجرای کمین و تشدید پوشش منطقه پرداختند.

وی افزود: سوداگران مرگ که با توجه به پوشش دقیق منطقه توسط مرزداران، راهی برای انتقال محموله مواد مخدر خود به عمق کشور پیدا نکردند، اقدام به مخفی کردن خودرو کردند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مرزداران پس از پایش و بررسی دقیق منطقه موفق شدند با مشاهده خودرو و بررسی آن، مقدار یک تُن و 423 کیلوگرم تریاک را کشف و خودروی مذکور را توقیف کنند.

سردار کمیلی در پایان ضمن قدردانی از نقش مؤثر و همکاری خوب مرزنشینان با مرزداران در برقراری امنیت پایدار و حراست از مرز‌های سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: مرزداران با پاسداری از مرز‌های کشور، منطقه را برای فعالیت سوداگران مرگ نا امن کرده و با هرگونه تجاوز به مرز‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار