برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید امنیت «نوید حقیقت شناس» در اهواز

مراسم تشییع پیکر شهید استوار دوم «نوید حقیقت‌ شناس» با حضور استاندار خوزستان، عضو مجلس خبرگان رهبری و جمعی از فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی در ستاد فرماندهی انتظامی استان خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۵۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴ - 13June 2018

مراسم تشییع پیکر شهید امنیت«نوید حقیقت شناس» در اهواز برگزار شدبه گزارش دفاع پرس از خوزستان، مراسم تشییع پیکر شهید استوار دوم  «نوید حقیقت‌ شناس» صبح امروز با حضور «غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان، آیت الله «عبدالکریم فرحانی» عضو مجلس خبرگان رهبری و جمعی از فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی در ستاد فرماندهی انتظامی استان خوزستان برگزار شد. 

سردار «حیدر عباس زاده» فرمانده انتظامی خوزستان در مراسم تشیع پیکر «نوید حقیقت شناس» شهید نیروی انتظامی اظهار داشت: استان خوزستان از وجود شهدای ارزشمندی بهره مند است، به نحوی که از دوران دفاع مقدس تاکنون ۱۳ هزار نفر شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده که در این میان سهم نیروی انتظامی استان ۶۰۰ شهید است.

وی با بیان اینکه مأموران نیروی انتظامی در شرایطی سخت با ایثار و فداکاری این مأموریت را به پایان رساندند که این موضوع افتخاری برای مجموعه نیروی انتظامی است، گفت: بدون تردید با این اقدام، سارقان مسلح و مجرمان حرفه ای متوجه خواهند شد که نیروی انتظامی با همکاری سایر دستگاه های امنیتی و انتظامی استان با همه جرائم از جمله جرائم امنیتی شکل گرفته توسط گروه های وهابیت و تکفیری و جرائم عمومی برخورد قاطع خواهد داشت.

شهید «نوید حقیقت‌ شناس» از شهدای نظم و امنیت بود که چند روز پیش در راه انجام وظیفه خود که انتقال زندانیان به زندان رامهرمز بود، به ضرب گلوله به شهادت رسید.

پیکر این شهید نیروی انتظامی، عصر امروز در زادگاهش رامهرمز به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها