مسئول نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت کهگیلویه و بویر احمد خبر داد؛

برگزاری جلسات جزءخوانی و تفسیر قرآن کریم

حجت‌الاسلام «کمال جهانبخشی» مسئول نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس از برگزاری جلسات جزءخوانی و تفسیر قرآن کریم خبر داد.
کد خبر: ۲۹۵۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲ - 13June 2018

برگزاری جلسات جزءخوانی و تفسیر قرآن کریم در اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمدحجت‌الاسلام «کمال جهانبخشی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌ و گو با خبرنگار دفاع پرس در یاسوج اظهار داشت: همه‌ روزه در طول ماه مبارک رمضان جلسه جزءخوانی و آموزش و تفسیر قرآن کریم با حضور مدیر کل و کارکنان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این اداره‌ کل برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این جلسات را ترویج فرهنگ قرآنی و توسعه فضای معنوی در بین کارکنان این اداره‌ عنوان کرد و افزود: این محفل نورانی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت برگزاری این برنامه معنوی و زیبا برای پرسنل و کارکنان گفت: آموزش قرآن امری لازم جهت ارتقاء سطح علمی در قرائت و یادگیری قرآن کریم است.

جهانبخشی عنوان کرد: همچنین بیان احکام شرعی و مسائل اعتقادی و پاسخگویی به شبهات به صورت هر روزه در اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار