به مناسبت ماه مبارک رمضان صورت گرفت؛

دیدار کارکنان حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با امام جمعه یاسوج

مدیر کل و کارکنان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ماه مبارک رمضان با امام جمعه شهر یاسوج دیدار کردند.
کد خبر: ۲۹۵۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹ - 13June 2018

دیدار کارکنان حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با امام جمعه یاسوجبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اظهار داشت: این اداره‌ کل به منظور حفاظت و بهره‌برداری از ارزش‌های دفاع مقدس و جلوگیری از انحراف و به فراموشی سپرده شدن آن دوران، اقدامات زیادی را در طول سال انجام می‌دهد.

وی افزود: در این راستا تلاش می‌کنیم برای ترویج بهتر فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال این فرهنگ به نسل جوان با دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی استان مشارکت داشته باشیم.

حجت‌الاسلام «سید علی‌اصغر حسینی» امام جمعه شهر یاسوج هم در این دیدار ضمن تقدیر از اقدامات ارزشمند بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد، گفت: راه شهدا با ایستادگی در مقابل ظلم و ستم استکبار جهانی ادامه می‌یابد.

وی افزود: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی باید بدانند که جوانان امروز ایران همچون جوانان اوایل انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس آماده هرگونه رشادت و جانفشانی در راه دفاع از دین مبین اسلام و نظام و انقلاب هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها