رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی خبر داد؛

برگزاری بزرگداشت شهدای ۷ تیر استان مرکزی با حضور «سردار دهقان»

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برگزاری بزرگداشت شهدای ۷ تیر استان مرکزی با حضور «سردار دهقان» خبر داد.
کد خبر: ۲۹۵۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴ - 13June 2018

برگزاری بزرگداشت شهدای ۷ تیر استان مرکزی با حضور «سردار دهقان»به گزارش دفاع پرس از اراک، حجت‌الاسلام «عباس هاشمی» در جلسه «هفته باز‌خوانی و افشای ستاد حقوق بشر آمریکایی» اظهار داشت: 2 سالی است که روند کار برای 7 تیرماه تغییر کرده است و از 6 تیر‌ماه تا 12 تیرماه به نام «هفته باز‌خوانی و افشای ستاد حقوق بشر آمریکایی» نام گرفته است.

وی افزود: در مدت یک هفته باید برنامه‌ ریزی‌های دقیق و مناسب، با عنایت به حساسیت‌های موجود در سنوات اخیر و به‌ ویژه خروج یک جانبه ترامپ از برجام و انتقال پایتختش به قدس انجام شود تا بتوانیم آنچه که تحت عنوان نام‌گذاری «هفته باز‌خوانی و افشای ستاد حقوق بشر آمریکایی» است را به بهترین نحوه ممکن به اجرا در بیاوریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی عنوان کرد: 6 تیرماه ترور نافرجام مقام معظم رهبری، 7 تیرماه بمب‌گذاری در دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت دکتر بهشتی و 72 نفر از یارانشان، 8 تیرماه بمباران شیمیایی سردشت توسط رژیم بعثی عراق، 11تیرماه شهادت شهید آیت‌الله صدوقی و 12 تیرماه شلیک موشک به هواپیمای ایرانی توسط ناو جنگی و بنابراین این هفته را به عنوان «هفته باز‌خوانی و افشای ستاد حقوق بشر آمریکایی» نام گذاری کردند.

هاشمی بیان کرد: هدف از نام‌گذاری این هفته این است که انعکاس نفاق، دورویی، دروغگویی و جنایت‌کاری قدرت‌های استکباری که مدعی حقوق بشر هستند و فرصتی برای افشا و نمایان‌گری اهداف دروغین کشور‌های استکباری است و نیاز بود، که این هفته را تحت عنوان «هفته باز‌خوانی و افشای ستاد حقوق بشر آمریکایی» نام‌گذاری کردند.

وی خاطرنشان کرد: برای گرامیداشت شهدای 7 تیرماه به‌ نام‌های شهید هاشمی سنجانی، آشتیانی، بالاگرد، آقازمانی، صادقی برنامه‌ریزی بر این است که یادواره این شهدا در روز 5 شنبه 7 تیرماه در مصلی سنجان با سخنرانی سردار دهقان انجام می‌گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: مراسم یادواره شهدای ترور، مراسم دیدار با جانبازان شیمیایی، مراسم سالروز ترور نافرجام مقام معظم رهبری در سالگرد امامت و ولایت رهبری معظم انقلاب با تاکید بر نقش مقام معظم رهبری در طول انقلاب برگزار می‌شود.

هاشمی ادامه داد: همایش‌های تحت عنوان روشنگری با عنوان باز‌خوانی افشای حقوق بشر آمریکایی با رویکرد 40 سالگی انقلاب در اراک با حضور اعضای شورای اداری در روز پنج شنبه تشکیل شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار