رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران خبر داد؛

برگزاری مراسم یزرگداشت شهدای هفتم تیر در مازندران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران گفت: بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیرماه با برگزاری برنامه های متنوعی در استان مازندران برگزار می شود.
کد خبر: ۲۹۵۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۶ - 13June 2018
برگزاری مراسم یزرگداشت شهدای هفتم تیر در مازندرانبه گزارش دفاع پرس از ساری، حجت الاسلام «یوسف یوسف پور» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در جلسه برنامه ریزی بزرگداشت شهدای هفتم تیر که در ساری برگزار شد، اظهار داشت: با هماهنگی صدا و سیمای مرکز مازندران و باز پخش فیلم های آرشیو آن زمان در دستور کار امسال برنامه های بزرگداشت این حادثه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: علاوه بر باز پخش فیلم آن زمان، دیدار با چهار خانواده مازندرانی این حادثه تروریستی و حضور مسئولان در جمع آنها برنامه ریزی شده است.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران اضافه کرد: برگزاری مراسم استانی بزرگداشت شهدای هفتم تیر با حضور آحاد مردم، مسئولان و قضات دادگستری ها از دیگر برنامه هایی است که در این روز در مازندران برگزار می شود.
 
وی با تاکید بر ضرورت تفسیر و تشریح ابعاد فاجعه تروریستی هفتم تیر 1360 و چگونگی ایستادگی مسئولان نظام در برابر این مساله از سوی دانشگاهها و رسانه ها، ادامه داد: با همکاری و هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی انتشار اخبار و مطالبی در خصوص تحلیل این حادثه انجام می شود.
 
یوسف پور گفت: با گذشت 37 سال از وقوع این حادثه در کشور نیاز است تا ابعاد این واقعه برای نسل های کنونی تشریح شود.
 
وی ادامه داد: در حالی کشورهای مستکبر همچون آمریکا مدعی حمایت از حقوق بشر هستند که در طول تاریخ در بسیاری از مواقع مواردی از نقض این مسائل از سوی این کشور دیده شده است.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران به اعمال نقض حقوق بشر آمریکا و کشتار مردم بیگناه اشاره کرد و ادامه داد: شلیک ناو آمریکایی به هواپیمای ایرباس ایران و کشته شدن جمعی از هموطنانمان بخشی از این نادیده گرفتن حقوق بشر است.
 
به گفته وی واقعه تروریستی هفتم تیر سال 1360 و بمب گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی که منجر به کشته شدن دکتر بهشتی و 72 نفر شد سندی دیگر از نقض حقوق بشر آمریکا است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها