استقرار سامانه موشکی «پانتسیر-۱» سوریه در نزدیک جولان

ارتش سوریه سامانه‌های دفاع موشکی «پانتسیر-۱» را در خط ترسیم شده بین نیروهای سوریه و رژیم صهیونیستی در بلندی‌های اشغالی جولان مستقر کرد.
کد خبر: ۲۹۵۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳ - 13June 2018

استقرار سامانه موشکی به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، روزنامه «وطن» سوریه به نقل از یک منبع نظامی گفت: سامانه های پانتسیر-1 در استان القنیطره مستقر شد که هدف از آن آمادگی برای عملیات هجومی گسترده به عناصر مسلح مستقر در جنوب سوریه است.

این منبع به تعداد سامانه های مستقر شده در این منطقه اشاره‌ای نکرد.

استقرار این سامانه ها هشداری برای رژیم صهیونیستی است که اگر برای مانع تراشی در کار نیروهای ارتش سوریه علیه عناصر مسلح وارد عمل شود، با واکنش روبرو خواهد شد.

4 کشته در جدیدترین حمله ائتلاف آمریکایی به حسکه سوریه

جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی با تداوم حمله خود به ریف جنوبی شهر حسکه سوریه، چهار غیرنظامی را به قتل رساندند.

به گزارش تسنیم به نقل از خبرگزاری دولتی سوریه (سانا)، ائتلاف بین المللی تحت فرماندهی آمریکا به بهانه جنگ با گروه تروریستی داعش به حمله خود به روستاها و شهرک های ریف جنوبی شهر حسکه ادامه دادند که به جان باختن چهار غیرنظامی در روستای الحردان و زخمی شدن یک زن منجر شد.

منابع محلی در گفت وگو با سانا ضمن اعلام این خبر افزود: در این حملات خسارت های زیادی به خانه های مردم و دارایی آنها وارد شد.

ائتلاف آمریکایی روز گذشته نیز در روستای تل الشایر در جنوب شرقی شهر حسکه مرتکب جنایت شد که به جان باختن و زخمی شدن 14 غیرنظامی عضو یک خانواده منجر شد.

در طول روزهای اخیر، ائتلاف آمریکایی سه جنایت در روستاهای خویبیره و تل الشایر و جزاع در منطقه الشدادی در ریف جنوبی حسکه مرتکب شد که به جان باختن و زخمی شدن بیش از 42غیرنظامی منجر شد که اکثر آنها زن و کودک هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها