مسئول امداد مستضعفین نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران خبر داد؛

اعزام بیش از 3 هزار زائر اولی مازندرانی به مشهد مقدس

مسئول امداد مستضعفین نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران گفت: با همت نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران و با کمک خیران، افرادی که بیش از 40 سال سن دارند در سطح استان شناسایی و به سفر معنوی مشهد مقدس اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۲۹۵۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۳ - 13June 2018
اعزام بیش از 3 هزار زائر اولی مازندرانی به مشهد مقدسبه گزارش دفاع پرس از ساری به نقل از روابط عمومی آستان قدس رضوی مازندران، «رضا آزادی کناری» مسئول امداد مستضعفین نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران اظهار داشت: مفهوم زائر اولی به آن‌ دسته از اقشار محروم جامعه اطلاق که بیش از 40 سال سن دارند و به دلیل عدم بضاعت مالی هنوز توفیق زیارت امام رضا (ع) نصیبشان نشده است.
 
وی افزود: با همت نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران و با کمک خیران، این افراد در سطح استان شناسایی و به سفر معنوی مشهد مقدس اعزام می‌شوند.
 
آزادی کناری تصریح کرد: این افراد پس از شناسایی در قالب کاروان به مدت سه شبانه روز همراه با هزینه کامل ایاب و ذهاب، اسکان و پذیرایی به این سفر عازم می‌شوند.
 
مسئول امداد مستضعفین نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران خاطرنشان کرد: در سال 96 تعداد 2796 زائر و در سال 97 تا قبل از ماه مبارک رمضان 760 نفر از مازندران اعزام شدند.
 
وی گفت: با بهره برداری از فاز یک زائر شهر در مشهد مقدس و اختصاص سهمیه مناسب به مازندران امسال می‌توانیم هشت اتوبوس در ماه اعزام داشته باشیم که این میزان در سال گذشته یک اتوبوس در ماه بود و امیدواریم با این سهمیه خوب، تعداد اعزام‌های ما افزایش چشمگیری یابد.
 
آزادی کناری تصریح کرد: محل اسکان و پذیرایی از زائران توسط آستان قدس تامین می‌شود و تنها هزینه ایاب و ذهاب از محل کمک خیران تامین و از همه خیران و مردم مازندران انتظار داریم در این امر خیر ما را یاری کنند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها