طی پیامی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس زنجان فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان طی پیامی حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر را به مردم ولایتمدار و علوی زنجان تبریک گفت.
کد خبر: ۲۹۵۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱ - 14June 2018

مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان زنجان فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفتبه گزارش دفاع پرس از زنجان، سرهنگ پاسدار «قاسم محمدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان زنجان در پیامی حلول ماه شوال و فرا رسیدن عید سعید فطر را به مردم ولایتمدار و علوی  زنجان تبریک گفت.   

در این پیام آمده است: عطر دل‌انگیز ایمان در دل‌ها به مشام می‌رسد و شکوفه‌های صبر و مبارزه با نفس در جان‌ها شکفته شده است، هنوز نجوای عارفانه سحرهای رمضان و زمزمه الغوث شب‌های قدر بندگان صالح خدا گوش جانمان را نوازش می‌دهد و چشم دلمان به برکت رویت شکوفه‌های دعا و استغفار در بهار قرآن، روشنایی دیگری یافته  است.

خوشا به حال مومنانی که در ماه مبارک رمضان برکامشان عسل مصفای برکات ذکر الهی چشانیده شده و عطر نزول ملائک تا همیشه سجاده‌هایشان را عطر آگین کرده است.

خدای بزرگ را سپاس می‌گوئیم که دگر بار توفیق عطا  فرمود تا پس از یک ماه بهره‌مندی از سفره پر برکت ضیافت الهی، همراه با خیل مومنان در صفوف شکوهمند نماز عید سعید فطر حاضر شویم و رنگین کمان باران رحمت الهی را به نظاره بنشینیم.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما از درگاه خداوند متعال، عید سعید فطر را به تمام مسئولان دلسوز و زحمتکش کشوری و لشکری، خانواده‌های معظم و معزز شهدای 8 سال دفاع مقدس، شهدا حرم، شهدا گمنام، جانبازن و مردم ولایتمدار و علوی استان زنجان تبریک عرض کرده و از صاحب ضیافت رمضان خاضعانه طلب می‌نمایم که در آن ماه بهترین سرنوشت را برای بندگان خالص خویش رقم زده باشد.

امیدوارم چشمه سار رحمت رمضان تا همیشه بر فضای جان و دلمان جاری بماند و قامتمان به طلعت فاخر تقوا آراسته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها