مسئول بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا (عج):

انقلاب اسلامی در 40 سالگی خود با بالندگی رسیده است

مسئول بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا (عج) گفت: 40 زمستان از انقلاب اسلامی ایران گذشته و رو سیاهی به زغال مانده است، آری انقلاب اسلامی امروز به برکت خون شهدا به بالندگی رسیده است.
کد خبر: ۲۹۵۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴ - 14June 2018

انقلاب در چهل سالگی خود با بالندگی رسیده استبه گزارش دفاع پرس از قزوین، مراسم شب وداع با ماه مبارک رمضان به همت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و مشارکت بیش از 70 هیئت مذهبی شب گذشته در گلزار شهدای قزوین برگزار شد.

در این مراسم «حسین یکتا» مسئول بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا (عج) و از راویان دفاع مقدس ضمن اشاره به پیش‌بینی‌های امام راحل در سال‌های دفاع مقدس اظهار داشت: خیلی‌ها فکر می‌کردند سخنان امام برای تشویق و دلداری دادن است اما بعد از مدت‌ها سخنان ایشان تحقق یافت و همین امر شاهدی برای حقانیت امام و رزمندگان بود.

وی با اشاره به تأثیر خون شهدا در جامعه بیان کرد: امروز اوضاع فرماندهی دشمن به هم ریخته است به همین دلیل است که قلاده ترامپ را باز کرده‌اند؛ آن‌ها می‌دانند که کارشان تمام است ولی همچنان نفوذی‌ها چوب لای چرخ فرهنگ و اقتصاد و صنعت کشورمان می‌گذارند.

یکتا با اشاره به برکت خون شهدا گفت: امروز برافراشته شدن پرچم مقاومت در جبهه‌های شامات، یمن و لبنان توسط رزمندگان ما به برکت خون شهدا و استغاثه مردم به درگاه پروردگار است.

وی تصریح کرد: بنابراین چنین شبی را قدر بدانید زیرا شب وداع در واقع آغازی بر یک پایان است زیرا دل‌های ما در ماه مبارک رمضان رقیق و آماده دریافت حقایق الهی شده است.

مدیرعامل بنیاد کرامت امام رضا (ع) گفت: امسال چهلمین سال پیروزی انقلاب است و در واقع بعثت انقلاب فرا رسیده است؛ بنابراین مأموریت انقلاب، تازه امسال آغاز خواهد شد.

یکتا افزود: دشمنان اسلام و انقلاب می‌خواهند با به رخ کشیدن برخی عملکردهای ضعیف، مردم را از انقلاب ناامید کنند اما نگاه خدا همواره به این انقلاب بوده و خواهد بود.

وی در پایان عنوان کرد: 40 زمستان از انقلاب اسلامی ایران گذشته و رو سیاهی به زغال مانده است، آری انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و خون دل خوردن حزب الله امروز به بالندگی رسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها