الحوثی:

متجاوزان مسئول عواقب خدشه به بندر الحدیده هستند/ ائتلاف متجاوز در پی گمراه کردن افکار عمومی جهان است

رئیس کمیته انقلابی یمن کشور‌های ائتلاف متجاوز و در صدر آن‌ها آمریکا و انگلیس را مسئول یورش به شهر الحدیده و بندر آن و تشدید اوضاع انسانی ناشی از این یورش دانست.
کد خبر: ۲۹۵۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳ - 14June 2018

 متجاوزان مسئول عواقب خدشه به بندر الحدیده هستند/ ائتلاف متجاوز بدنبال گمراه کردن افکار عمومی جهان استبه گزارش گروه بین الملل دفاع پرس، به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته انقلابی یمن از همه سازمان‌های بین المللی خواست تا موضعی جدی در قبال تجاوزگری و تهدید بی سابقه بندر حیاتی الحدیده بگیرند.

وی بار دیگر بر تداوم همکاری کامل با تلاش های امدادی بین المللی برای رساندن کمک ها به همه ملت یمن تاکید کرد.

الحوثی تصریح کرد: ما و ملت یمن سازمان های بین المللی فعال در زمینه امداد رسانی ادعاهای کشورهای ائتلاف متجاوز به یمن را درخصوص مانع‌تراشی در کارهای بشردوستانه و جلوگیری از ورود کمک های انسانی را دنبال می کنیم.

رئیس کمیته انقلابی یمن همه ادعاهای بیانیه به اصطلاح «کشورهای ائتلاف حمایت از مشروعیت در یمن»درباره موضوع تعطیل شدن بندر الحدیده را رد کرد و گفت: این ادعاهای کشورهای ائتلاف متجاوز علیه یمن چیزی نیست جز تلاشی شکست خورده و شناخته شده برای گمراه کردن افکار عمومی جهان و دگرگون جلوه دادن مفاهیم به منظور توجیه عملیات تجاوزگرانه جدید.

الحوثی از همه طرف‌های ذی‌ربط خواست تا به اظهارات هماهنگ‌کننده امور بشردوستانه سازمان ملل در یمن رجوع کنند که در صنعا حضور دارد و تاکید کرده است که سازمان ملل حتی در جریان حمله به الحدیده نیز کمک‌های انسانی برای یمن را تحویل گرفته است.

انتهای پیام/ 191

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار