ناوگان حمل و نقل عمومی خراسان جنوبی در روز عید فطر رایگان خدمات می‌دهند

شهرداری بیرجند استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی شهری را در ساعات برگزاری نماز عید فطرت و مبدأ و مقصد مصلی را برای شهروندان رایگان اعلام کرد.
کد خبر: ۲۹۵۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲ - 14June 2018

ناوگان حمل و نقل عمومی خراسان جنوبی در روز عید فطر رایگان خدمات می‌دهندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، با نزدیک شدن به پایان ماه مبارک رمضان و برگزاری نماز عید سعید فطر، سازمان‌های فرهنگی و اجتماعی همچون شهرداری برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن اقامه این نماز عبادی سیاسی برنامه‌ریزی‌هایی انجام داده‌اند.

به همین منظور در حوزه اتوبوسرانی مقرر شده در روز عید سعید فطر 120 دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس تحت نظارت سازمان اتوبوسرانی از ساعت 5:30 صبح به صورت رایگان، شهروندان را از انتهای تمامی مسیرها به مقصد مصلی المهدی (عج) و در پایان مراسم از مصلی المهدی (عج) به مسیرهای برگشت، سرویس دهی کنند.

همچنین 3 دستگاه اتوبوس با عنوان «صندوق امانات» جهت دریافت و نگهداری وسائلی که نمازگزاران اجازه همراه داشتن در محل نماز را ندارند، در محل مستقر خواهند بود.

در حوزه تاکسیرانی، تاکسی اینترنتی «آی تاکسی (itaxi)» تحت نظارت سازمان تاکسیرانی شهرداری بیرجند از ساعت 6 صبح، به تمام درخواستها به مقصد مصلی المهدی (عج) بصورت رایگان ارائه سرویس خواهد نمود.

همچنین شهروندان و نمازگزاران می‌توانند در پایان نماز، از تاکسی های مستقر در ضلع شمالی مصلی، جنب پارک جنگلی به صورت رایگان استفاده کنند.

به همین منظور، شهرداری بیرجند از شهروندان و نمازگزاران خواسته است با توجه به ظرفیت‌های پیش‌بینی شده برای جابجایی مسافر و به جهت جلوگیری از تراکم خودروها و ترافیک در محل برگزاری نماز عید سعید فطر، از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند و از آوردن خودروهای شخصی خودداری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها