حججی:

رسالت شهدای شاخص شناساندن بقیه شهدا به جامعه است

پدر شهید «محسن حججی» گفت: شهید «حججی» مانند بقیه شهدا است. تقدیر الهی این بود که «محسن» امتیازی پیدا کند تا خداوند از این امتیاز برای شناساندن سایر شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم که مورد بی‌مهری بودند استفاده کند. بواسطه همین شناخت بود که شهدای مدافع از مظلومیت و غربت در آمدند.
کد خبر: ۲۹۵۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ - 14June 2018

رسالت شهدای شاخص، شناساندن بقیه شهدا به جامعه استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، آیین پاسداشت شهدای مدافع حرم مشهدالرضا با حضور «محمدرضا حججی» پدر شهید مدافع حرم «محسن حججی»، سردار سرتیپ دوم پاسدار« اکبر نجاتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم «مجید زارع» جانشین فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا و جمعی از خانواده­‌های معظم شهدای مدافع حرم صبح امروز در مشهد برگزار شد.

«محمدرضا حججی» در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای والامقام اظهار داشت: بدون شک همه شهدا نزد خداوند عزیز هستند، اما بعضی شهدا شاخص می ­شوند تا بقیه شهدا را به جامعه بهتر معرفی کنند.

وی افزود: شهید «حججی» مانند بقیه شهدا است. تقدیر الهی این بود که «محسن» امتیازی پیدا کند تا خداوند از این امتیاز برای شناساندن سایر شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم که مورد بی مهری بودند استفاده کند. بواسطه همین شناخت بود که شهدای مدافع از مظلومیت و غربت در آمدند.

حججی با اشاره به این فرمایش حضرت امام (ره) که عالم محضر خداست ادامه داد: من به این یقین رسیدم که عالم نه تنها محضر خدا است، بلکه محضر شهدا نیز هست. با گذشت 10 ماه از شهادت محسن، اتفاقاتی در جریان زندگی ما رخداده است که نشان از آن دارد که این شهید والامقام علاوه بر اینکه ما را رصد می­ کند عملکرد ما را نیز مدیریت می ­کند.

این پدر شهید در پایان گفت: حال که شهدا بر اعمال خانواده، دوستان و آشنایان شاهد و ناظر هستند نباید کردار ما به گونه‌­ای باشد که از اوجی که قرار داریم سقوط کنیم. این سقوط به مراتب شکننده‌­تر خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها