مدیرکل حفظ آثار استان مرکزی خبر داد؛

پیشرفت 60 درصدی تدوین نقش فرمانداری تفرش در دوران دفاع مقدس

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: در راستای پروژه تدوین نقش ادارات و سازمانها در دوران دفاع مقدس، فرمانداری تفرش تاکنون توانسته 60 درصد کار تحقیقاتی را انجام دهد که به زودی به مرحله نهایی می رسد.
کد خبر: ۲۹۵۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴ - 14June 2018

پیشرفت 60 درصدی تدوین نقش فرمانداری تفرش در دوران دفاع مقدسمصطفی مشایخی در گفت و گو با خبرنگار دفاع پرس در استان مرکزی، با اشاره به اهمیت تدوین نقش ادارات و سازمان‌های جنگ تحمیلی اظهار داشت: تدوین نقش ادارات در دفاع مقدس در واقع گامی مهم و اساسی در راستای ثبت تاریخ و حماسه آفرینی رزمندگان و ایثارگران است که بی شک این حرکت پاسداشت شهدا و فرهنگ دفاع مقدس است..

وی افزود: هدف از برگزاری این طرح‌ها نهادینه شدن ارزش‌های دفاع مقدس و انتقال مفاهیم و ارزش‌های این واقعه به نسل جوان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: در دفاع مقدس همه افتخار آفرینی کردند و امروز هم برای حفظ و ترویج این فرهنگ هرکس نسبت به وظیفه و نقش خود باید به میدان بیاید.

مشایخی با اشاره به نقش سازمان ها و ادارات دیگر استان گفت: در حال حاضر نزدیک به 50 دستگاه استانی در حال تدوین و جمع آوری هستند که برخی از آنها به مرحله نهایی رسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار