سردار مهری:

مردم سفرهای خود را مدیریت کنند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با اشاره به آغاز سفرهای تابستانی و ترافیک سنگین در مسیرهای گردشگری و زیارتی کشور از مردم خواست پیش از مسافرت، چگونگی ترافیک را از پلیس جویا شوند و سفرهای خود را مدیریت کنند.
کد خبر: ۲۹۵۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱ - 14June 2018

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، «سردار تقی مهری» رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی روز پنجشنبه در بازدید هوایی از ترافیک جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - کرج - قزوین با بیان این مطلب اظهار داشت: تجارب سفرهای عید فطر سال‌های گذشته نشان می‌دهد که ترافیک سنگینی در جاده های شمالی کشور حاکم می‌شود و بر این اساس مردم باید سفرهای خود را مدیریت و تقسیم‌بندی کنند.

وی با اشاره به اینکه ترافیک در راه‌های شمالی به علت ظرفیت پایین جاده ها، سنگین می‌شود، اظهار داشت: در این شرایط مسافران برای پیمودن مسیرهای سه ساعته، سه برابر وقت خود را از دست می‌دهند.

این مسئول به هموطنان و مسافران توصیه کرد که پس از اقامه نماز عید فطر برای آگاهی از وضعیت راه‌های کشور با شماره تلفن 85885555 یا شماره تلفن 120 تماس بگیرند.

مهری بیان کرد: با اوج سفرهای تابستانی مسیرهای زیارتی و سیاحتی با ترافیک سنگین و فشرده مواجه می‌شود که با برنامه ریزی ساده و مدیریت سفر می‌توان از اتلاف وقت پیشگیری کرد.

وی رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را برای پیشگیری از حوادث یادآوری کرد و گفت: در صورت دیدن هر گونه خلاف به خصوص تخلف‌های حادثه‌ساز با خاطیان برخورد قاطع خواهد شد.

رئیس پلیس راهور گفت: تخلف‌هایی مانند انحراف به چپ و سبقت غیرمجاز مشمول پیگرد شدید قانونی است.

مهری افزود: رانندگان در صورت دیدن ترافیک سنگین می‌توانند از مسیرهای جایگزین برای ادامه سفر استفاده کنند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار