نماینده ولی فقیه در لرستان:

محصول ماه مبارک رمضان رسیدن به تقوا و لقاءالله است

«آیت‌الله سید احمد میرعمادی» با بیان اینکه محصول ماه مبارک رمضان رسیدن به تقوا و لقا الله است اظهار داشت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای بندگی و بهترین سود برای سالکان الی الله است.
کد خبر: ۲۹۵۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰ - 15June 2018

محصول ماه مبارک رمضان رسیدن به تقوا و لقا الله استبه گزارش خبرگزاری دفاع پرس از خرم‌آباد، «آیت‌الله سید احمد میرعمادی» صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر بابیان اینکه محصول ماه مبارک رمضان رسیدن به تقوا و لقا الله است اظهار داشت: امام سجاد(ع) در دعای وداع ماه مبارک رمضان می‌فرماید در ماه مبارک رمضان بهترین سود را بردیم و ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای بندگی و بهترین سود برای سالکان الی الله است.

وی افزود: در این ماه مبارک رمضان کسانی که بیشترین دعا و راز و نیاز را باخدای متعال داشتند و بیشترین استغفار و کمک به محرومان را کردند بیشترین سود را بردند، از این‌رو ماه مبارک رمضان فرصت مناسب برای تقویت روح و خودسازی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان عنوان کرد: ماه مبارک رمضان، ماه تمرین اخلاق نیکو بوده است، ماه رمضان ماه قوت بخشیدن به اراده و مصمم شدن برای ربوبیت و بندگی خدای متعال است، ماه مبارک رمضان برای مؤمنان پر از سود و منفعت بوده است اما برای منافقان سراسر خسران و زیان است همچنان که گفته‌شده است، ماه مبارک رمضان برای مؤمنان غنیمت است از این‌رو دو وظیفه مهم داریم که اولین وظیفه این است که خدای متعال را بر این ضیافت الهی شکر کنیم و حمد و ثنای الهی را به‌جای بیاوریم.

وی بیان کرد: وظیفه دوم این است تلاش کنیم سرمایه و ذخیره‌ای که در ماه رمضان داشته‌ایم آن را در طول سال حفظ کنیم، ماه مبارک رمضان ماه همدلی، احساس اخوت، برادری و صمیمت است، ماه صبر، استقامت، وحدت و مقاومت است که را در ماه رمضان به نمایش گذاشته شد.

آیت‌الله میرعمادی تصریح کرد: مردم ایران در این ایام به‌ویژه شب‌های قدر جلوه‌هایی از عبودیت را به نمایش گذاشتند، مردم ایران اسلامی به‌ویژه مردم ولایتمدار و انقلابی لرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس جلوه‌ای از وحدت، بصیرت و مقاومت خود را در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار به نمایش گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش آمریکا و ایادی آن‌ها این بوده است که راهپیمایی روز جهانی قدس را به‌ویژه در فلسطین کمرنگ کنند اما شما دیدید مردم چه صحنه‌هایی از مقاومت و بصیرت خود را نشان دادند، امروز تنها چیزی که می‌تواند در برابر استکبار جهانی کارساز باشد مقاومت است، مقاومت در عرصه سیاست، در عرصه اقتصاد و عرصه فرهنگ که سبب عقب‌نشینی استکبار جهانی خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: به تجربه آموختیم که در برابر ظلم و استکبار اگر کوتاه بیاییم آن‌ها سیلی محکمی خواهند زد اما اگر ما سیلی محکمی بزنیم آن‌ها از مواضع شیطانی خودشان عقب‌نشینی می‌کنند.

وی اظهار داشت: امروز در برابر این غده سرطانی و در برابر آمریکای ظالم تنها چیزی که کارساز است وحدت و مقاومت امت اسلامی است، ملت بزرگ ایران اسلامی در چهلمین سال پیروزی انقلاب نگاهی به گذشته دارد، گذشته‌ای که سرشار از افتخار است، افتخاراتی همچون فعالیت‌های بزرگ  هسته‌ای، پیشرفت‌های موشکی و پیشرفت‌های علمی، امینت بی‌نظیر استقلال همه‌جانبه و عزتمندی مردم ایران اسلامی، این گذشته چهل ساله مردم ایران اسلامی نگاهی به آینده دارد؛ با استفاده از تجربیات گذشته به دنبال پیشرفت ایران اسلامی هستند، پیشرفتی که در سایه اتحاد ملت و در سایه تکیه‌بر ظرفیت‌های داخلی و روحیه انقلابی امکان‌پذیر است.

آیت‌الله میرعمادی افزود: سه عنصر سرنوشت‌ساز ضامن پیشرفت ایران اسلامی است، اول مسئله اتحاد ملت است و اینکه می‌توانیم کشور خود را اداره کنیم و کشور خود را به پیشرفت برسانیم، عنصر دوم تکیه‌بر توانمندی‌های داخلی و سیاستمندی‌هایی است که رهبر حکیم انقلاب اسلامی برای ما ترسیم می‌کند و عنصر سوم  روحیه انقلابی است که ثابت‌شده باروحیه انقلابی می‌توانیم بر تمام مشکلات غلبه پیدا کنیم ازاین‌رو آینده کشور به این سه عنصر اصلی وابسته است.

وی عنوان کرد: روحیه انقلابی و روحیه مطالبه گری مانع سلطه بیگانگان و مانع آفات و آسیب‌رسانی به انقلاب اسلامی است؛ یکی از مهم‌ترین خصوصیات اندیشه انقلابی گری روحیه مطالبه گری است، مقام معظم  رهبری بارها بر مطالبه تحقق ارزش‌های اسلامی، مطالبه تحقق عدالت و مبارزه با ظلم و فساد و تبعیض، مطالبه حفظ استقلال و یکپارچگی ملت ایران اسلامی و روحیه مبارزه با اشرافی گری تأکید کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار