نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

مردم از دستاورد‌های جمهوری اسلامی حمایت می‌کنند

آیت الله «سید محمد شاهچراغی» گفت: دشمن در توطئه جدید خود سناریو القا پایان جمهوری اسلامی را دیکته می‌کند، اما باید بدانند تا زمانی مردم از دستاورد‌های جمهوری اسلامی حمایت می‌کنند در تمامی توطئه‌ها ناکام خواهند بود.
کد خبر: ۲۹۵۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸ - 15June 2018

مردم از دستاوردهای جمهوری اسلامی حمایت می‌کنندبه گزارش دفاع پرس از سمنان، آیت الله «سید محمد شاهچراغی» نماینده ولی فقیه در استان سمنان در خطبه‌های نماز عید سعید فطر سمنان به میزبانی مسجد امام (ره) این شهر بابیان اینکه دشمن در توطئه‌های جدید خود به دنبال ایجاد ناامیدی نسبت به‌نظام و رهبر معظم انقلاب است، اظهار داشت: در چهل سال گذشته با انواع دشمنی و دسیسه‌های استکبار مواجه بودیم که این بار نیز در گام بعدی خود دستاوردهای نظام و عوامل اقتدار جمهوری اسلامی را نشانه رفتند تا با ناکارآمد جلوه دادن آن به اهداف خود دست یابند.

وی با بیان اینکه ملت ایران همواره پشتیبان نظام و ولایت فقیه خود هستند، افزود: دشمن در توطئه جدید خود سناریو القا پایان جمهوری اسلامی را دیکته می کند اما باید بدانند تا زمانی مردم از دستاوردهای جمهوری اسلامی حمایت می‌کنند در تمامی توطئه‌ها ناکام خواهند بود.

شهادت‌طلبی شعار مردم ایران اسلامی

امام جمعه سمنان بابیان اینکه رمز موفقیت مردم در این چهار دهه گوش دادن به فرامایش های ولایت فقیه است، ابراز داشت: آنچه که تا به امروز توانست ما را از گزند دشمنان و توطئه‌های آن‌ها مصون نگه دارد وحدت همه گروه های جامعه و پشتیبانی از ولایت فقیه بوده است لذا نباید پایانی برای این خط و مشی قائل شد.

آیت‌الله شاهچراغی در ادامه تصریح کرد: ایستادگی ملت ایران در برابر توطئه‌ها و فتنه‌های گوناگون دشمنان از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران نشان داد که شهادت طلبی شعار ما است و اجازه نخواهیم داد احدی به مرزهای ایران نفوذ کند.

وی بابیان اینکه امروز با هوشیاری مردم دیگر سیاست های اسرائیل و آمریکا در منطقه پاسخگو نیست، افزود: امروز مردم یمن، عراق، لبنان و سوریه می‌دانند که دشمنان در کشورهای مسلمان تنها به دنبال سلطه طلبی هستند لذا تا زمانی مردم منطقه مقاومت ایستادگی کنند دسیسه های آن‌ها دیگر کارگر نخواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار