امام جمعه موقت میامی:

مباحث اسلامی و ملی مسئله نفوذ باید جدی گرفته شود

حجت‌الاسلام «سید حسین موسوی» گفت: امروز دشمنان به دنبال سوق دادن جامعه به سمت ناکارآمد جلوه دادن نظام هستند.
کد خبر: ۲۹۵۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵ - 15June 2018

مباحث اسلامی و ملی مسئله نفوذ باید جدی گرفته شودبه گزارش دفاع پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «سید حسین موسوی» امام جمعه موقت میامی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر میامی به میزبانی مسجد جامع این شهر، بابیان اینکه مهم‌ترین راه برای ناامید کردن دشمنان رونق تولید و اشتغال است، ابراز داشت: برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن باید بر مواضع خود تکیه و از هیچ تلاشی برای خاموش کردن شر آن‌ها دریغ نکنیم.

وی بابیان اینکه حمایت از کالای ایرانی در شرایط جنگ اقتصادی یک ضرورت است، افزود: دشمن می‌خواهد که ما را وابسته و متکی‌به‌خود نگه دارد لذا از طریق ایجاد تحریم‌ها می‌کوشد تا ما را از شکوفایی اقتصادی بازدارد بنابراین باید همه افراد در حمایت از تولید داخل تلاش کنند.

منافقان در تلاش برای کمرنگ کردن فرهنگ اسلامی

امام جمعه موقت میامی با اشاره به معیارهای شناخت منافقان در قرآن کریم و کلام پیامبر اکرم (ص) ابراز داشت: امروز شناسایی منافق در جامعه سخت است اما نیش زدن در عین دوستی، شتاب در دوستی با کفار از مهم‌ترین نشانه‌های منافقان در جامعه اسلامی محسوب می‌شود.

موسوی در ادامه تصریح کرد: منافق در جامعه همانند ویروس ایدز عمل می‌کند و به‌آرامی ضربه خود را به جامعه خواهد زد بنابراین هوشیاری در چنین شرایطی ضرورت انکار ناپذیر است.

وی افزود: امروز در جامعه گرفتار کسانی هستیم که در طول عمر ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در تلاش برای کم رنگ کردن فرهنگ اسلامی در جامعه هستند و سعی در برهم زدن وحدت در جامعه دارند تا بتوانند به اهداف خود برسند.

مسئله نفوذ جدی گرفته شود

امام جمعه موقت میامی با بیان اینکه در بعد مباحث اسلامی و ملی مسئله نفوذ باید جدی گرفته شود، تاکید کرد: امروز دشمنان به دنبال سوق دادن جامعه به سمت ناکارآمد جلوه دادن نظام هستند بنابراین باهدف قرار دادن نهادهایی مانند قوه قضاییه، سپاه و کمیته امداد می‌کوشند تا به اهداف خود دست پیدا کنند که خوشبختانه دست استکبار در این توطئه‌ها برای ملت ایران کاملا رو شده است.

موسوی در ادامه تصریح کرد: امروز مطالبه‌گری از اصول انقلاب محسوب می‌شود و تقابل اشرافی‌گری با معیارهای انقلاب به صورت مشخص بیان‌شده است که باید در این مقوله با دقت و هوشیاری ورود کرد.

وی با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر، افزود: عید سعید فطر، تجلی یک ماه بندگی و اطاعت پروردگار متعال و شست‌وشوی جان در نهر پاک رمضان است که باید از همین امروز با خود عهد و پیمان ببندیم که پایانی برای عبودیت خودمان نسبت به پروردگار وجود ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار