نماینده ولی فقیه در مازندران:

رییس جمهور آمریکا میزان نیست و باید آچارکشی شود

نماینده ولی فقیه در مازندران با این تعبیر که «رییس جمهور آمریکا میزان نیست و باید آچارکشی شود»، گفت: یا سیاست‌گذاران و سیاست‌مدارانی که او را روی کار آوردند می‌خواهند اسلحه‌های خود را بفروشند و اسرائیل را حمایت و یا می‌خواهند جنگ صلیبی را به نحو دیگری راه بیندازند و بیگناهان را به خاک و خون بکشند.
کد خبر: ۲۹۵۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹ - 15June 2018
رییس جمهور آمریکا میزان نیست و باید آچارکشی شودبه گزارش دفاع پرس از ساری، آیت‌الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران در خطبه‌های عید سعید فطر شهرستان ساری با تبریک این عید بزرگ به مسلمانان اظهار داشت: در این روز با خدای خود عهد ببندید که به دنبال نافرمانی و معصیت نروید و لباس تقوای الهی را که در طول یک ماه به تن داشتید را نگه بدارید و از متقین باشید.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از حضور باشکوه و استثنایی مردم در روز قدس گفت: این حضور حماسی نشان داد که توپ و تشر و حرف‌های بی‌ربط رییس جمهور آمریکا اثری نداشت.
 
طبرسی بیان کرد: دشمنان نه اربعین و نه روز قدس را آن‌طور که باید منعکس نمی‌کنند اما به فرموده امام راحل هر کجا دشمنان از ما تعریف کنند باید شک کنیم کجا راه را کج رفتیم که دشمن از ما تعریف می‌کند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: همه تهدیدها و تحریم‌ها در این 40 سال برای این است که ما را از انقلاب مأیوس کنند اما ایران اسلامی تا آخرین نفس زیر پرچم «لا الله الا الله» و «محمد رسول الله» و «علی ولی الله» قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این انقلاب عقیدتی است و با روح و قلب ملت عجین شده است، لذا با دشمنان خود تا زمانی که با ما در ستیز هستند باید با آنها در ستیز باشیم.
 
طبرسی با این تعبیر که «رییس جمهور آمریکا میزان نیست و باید آچارکشی شود»، خاطرنشان کرد: یا سیاست‌گذاران و سیاست‌مدارانی که او را روی کار آوردند می‌خواهند اسلحه‌های خود را بفروشند و اسرائیل را حمایت و  یا می‌خواهند جنگ صلیبی را به نحو دیگری راه بیندازند و بیگناهان را به خاک و خون بکشند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: امروز قدرت تجهیزاتی بالایی داریم و می‌توانیم از خود دفاع کنیم، ایران ضربه‌ناپذیر است، مردم گرانی و مشکلات را تحمل می‌کنند اما سلطه بیگانگان را تحمل نمی‌کنند.
 
وی در پایان گفت: جمهوری اسلامی ایران مستقل است و رهبری امام‌گونه دارد، دشمن می‌خواهد ما را از صحنه انقلاب بیرون و تفرقه ایجاد کند اما با توجهات ولی عصر(عج) و همکاری دولت و ملت در سایه‌سار رهبری این اتفاق نخواهد افتاد، مشکلات حل می‌شود و این‌طور نیست که مشکلات ما را از پای در آورد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار