حجت‌الاسلام خدری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

دلسوزان نظام و ملت به FATF رای مخالف خواهند داد/ شناخت ماهیت آمریکا نیازی به عقل سیاسی و هوش دیپلماسی ندارد

نماینده مجلس شورای اسلامی به تعویق انداختن 2 ماهه بررسی الحاق جمهوری اسلامی به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم را نشان از هوشیاری مجلس دانست و گفت: دلسوزان نظام و ملت رای مخالف به این موضوع خواهند داد.
کد خبر: ۲۹۵۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴ - 15June 2018

دلسوزان نظام و ملت به FATF رای مخالف خواهند داد/ شناخت ماهیت آمریکا نیازی به عقل سیاسی و هوش دیپلماسی نداردحجت‌الاسلام عبدالحمید خدری عضو کمیسیون انرژی و نماینده مردم شهرستان های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با اشاره به زیاده‌خواهی‌های نظام سلطه و در راس آنها آمریکایی‌ها، پذیرفتن کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم از سوی جمهوری اسلامی را بستری برای پیشبرد اهداف ضد ایرانی غربی‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: چنین طرح‌هایی بهانه و مقدمه‌ای برای مقابله با اصل نظام و انقلاب اسلامی ما محسوب می‌شود، لذا مطرح شدن این نوع از برنامه‌ها برای کشورمان موضوع جدیدی نیست.

این نماینده خانه ملت با بیان اینکه دشمنی آمریکایی‌ها و متحدانش با جمهوری اسلامی پایان ناپذیر است، افزود: قبل از FATF هم آنها با حربه های دیگری برای اعلام دشمنی و خصومت هایشان علیه ما دست به کار شدند و بعد از این طرح هم قانون حقوق بشر، برنامه‌های صلح‌آمیز هسته‌ای و امور موشکی ما را مورد نقد و تحت فشار قرار خواهند داد، لذا هرگونه طرح و برنامه‌ای از سوی غربی‌ها توطئه ای بیش نیست.

حجت‌الاسلام خدری الحاق جمهوری اسلامی به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم را خلاف قانون اساسی و خطری برای منافع ملی کشورمان برشمرد و تصریح کرد: مسوولانی که دلسوز نظام و ملت هستند باید با جدیت هرچه تمام با تصویب این طرح مخالف کنند؛ چراکه که با پذیرفتن FATF از سوی ما راه را برای مطرح شدن خواسته‌های نامشروع غربی‌ها هموار می‌کند.

نماینده مردم شهرستان های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کینه آمریکا نسبت به ملت و حاکمیت ما یادآور شد: شناخت ماهیت و ذات غربی‌ها نیازی به عقل سیاسی و هوش دیپلماسی ندارد؛ چراکه هر جوان کم سن و سالی هم می‌داند که این کشور با اصل نظام و انقلاب ما مشکل دارد.

وی به تعویق انداختن 2 ماهه FATF را نشان از هوشیاری مجلس شورای اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: نمایندگان و خادمین ملت در مجلس قطعا رای مخالف به این موضوع خواهند داد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار