یک مقام نظامی یمن:

تاکتیک‌های خاص انصار الله خسارت سنگینی به متجاوزان نبرد ساحل غربی زده است

مقام نظامی یمن از تلفات سنگین مالی و تجهیزاتی نیرو‌های متجاوز و مزدور سعودی در نبرد ساحل غربی یمن خبر داد و گفت: تاکتیک‌های ویژه ارتش و کمیته‌های مردمی دشمن را غافلگیر کرد.
کد خبر: ۲۹۵۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶ - 16June 2018

تاکتیک‌های خاص انصار الله خسارت سنگینی به متجاوزان نبرد ساحل غربی زده استبه گزارش گروه بین الملل دفاع پرس، یک مقام نظامی یمن در گفت‌وگو با خبرگزاری رسمی این کشور (سبأ) اظهار داشت: رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی نیرو‌های متجاوز و اشغال گر و مزدوران شان را در خط ساحلی با فریب و غافلگیری در کمین‌های محکمی اسیر کرده‌اند و با ترفند‌های مناسب و تاکتیک‌هایی مخصوص به نبرد با آن‌ها در ساحل غربی رفته‌اند.

این منبع افزود: ده‌ها نفر از نیرو‌های متجاوز طی سه روز اخیر کشته و خیلی از آن‌ها به مزارع اطراف گریختند و بیش از ۲۰ دستگاه از جنگ افزار‌های دشمن اعم از خودرو‌های زرهی و نفربر‌های آن هم منهدم شده است.

وی تاکید کرد: نیرو‌های متجاوز با وجود اینکه از پشتیبانی هوایی ائتلاف سعودی اعم از جنگنده‌ها و آپاچی‌های آن برخوردارند که طی روز‌های گذشته ده‌ها بار در حملاتی کور امتداد خط رویارویی و نوار ساحلی را بمباران کردند، اما هیچ موفقیتی نداشته‌اند.

منبع نظامی یمن گفت: نبرد ساحل غربی برای ارتش و کمیته‌های مردمی و مردم تهامه و قبایل شریف یمنی نبرد غیرمعمول یا غیرمنتظره نیست بلکه از آمادگی بالایی و در سطح توطئه بزرگی که علیه یمن، مردم آن، جغرافیا و منافع راهبردی آن برخوردارند با وجود اینکه دشمن سعودی-آمریکایی از نخستین روز‌های تجاوز به یمن سعی داشته آن را به سرانجام برساند.

این منبع تصریح کرد: تاکتیک دشمن در استفاده از بمباران‌های شدید مناطق در نبرد ساحل غربی هیچ دستاوردی برایش نخواهد داشت همان گونه که استخدام مزدور و نظامی اجاره‌ای اجنبی دردی از آن‌ها دوا نکرده است، چون در برابر آن‌ها ملت جنگجو و شریفی است که حاضر به ماندن در زیر یوغ اشغالگران نیست.

وی گفت: نیرو‌های متجاوز و ائتلاف طغیان گر آن‌ها می‌بایست از این چهار سال گذشته درس می‌گرفتند، اما جهالت و کودنی او موجب گستاخیش در تجاوز به یمن علیه یمن و مردمش است و عزت و پیروزی به مردم آزاده یمن تعلق دارد.

انتهای پیام/ ۷۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار