وصیت‌نامه دانشجوی شهید فرهاد مختاری/ حضور در جبهه تکلیف شرعی است

دانشجوی شهید «فرهاد مختاری» در وصیت‌نامه خود آورده است: «حقیر بر اساس احساس تکلیف شرعی برای ادای دین خود به خدای متعال و امت شهیدپرورم به جبهه آمدم.»
کد خبر: ۲۹۵۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۰ - 18June 2018

وصیت‌نامه دانشجوی شهید فرهاد مختاری/ حضور در جبهه تکلیف شرعی استبه گزارش خبرنگار ساجد، دانشجوی شهید «فرهاد مختاری» در تاریخ ۱۸ مرداد ۱۳۳۹ در تهران چشم به جهان گشود. وی در تاریخ ۲۷ اسفند ۱۳۶۰ در خرم آباد به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحیم

اینجانب «مصطفی (فرهاد) مختاری» متولد ۱۳۳۹ (هیجدهم مرداد ماه) در تهران به شماره شناسنامه ۲۵۲۳ صاحب زن و یک فرزند وصیت می‌نمایم:

حال که رزمندگان ایثارگر و فداکار ما اینچنین در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل با جان عزیزتر از جان خود مبارزه می‌کنند. حقیر بر اساس احساس تکلیف شرعی برای ادای دین خود به خدای متعال و امت شهیدپرورم به جبهه آمدم، باشد که خدای عظیم الشأن بر دستان ناتوان و گام‌های فسرده و قلب مکدرم الطاف رحمت خویش را بتاباند و حزب الله را در میدان نبرد با حزب الشیطان یاری نموده پرچم عالی را برافراشته، اسلام را متعالی نماید و آنرا بر سراسر عالم حاکمیت بخشاید.

از مال دنیا چندانی ندارم لیک آنچه خداوند به من عنایت فرموده است به خانواده‌ام (زن و فرزند) عزیز می‌سپارم، در ضمن تعدادی قرض خود را که بدهکارم قبلاً مشروح در اختیار همسرم قرار داده‌ام.

از خداوند متعال عزت و عظمت اسلام و مسلمین بالاخص هدایت خانواده و نزدیکان و ...

را خواهانم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها