یادمان شهدای گمنام بجنورد تحویل شد

یادمان شهدای گمنام بجنورد با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی و شهردار بجنورد تحویل شد.
کد خبر: ۲۹۵۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳ - 17June 2018

یادمان شهدای گمنام شهرستان بجنورد از توابع خراسان شمالی تحویل و تحول شد+تصاویربه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بجنورد، جلسه تحویل و تحول یادمان شهدای گمنام شهرستان بجنورد از توابع خراسان شمالی با حضور «احیاءمحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی و جمعی از مسئولان برگزار شد.

امیری در این جلسه اظهار داشت: برابر دستورالعمل ابلاغی ستادکل نیروهای مسلح در سطح استان، یادمان شهدای گمنام و حریم پیرامونی آن از قسمت شمال 5 هزار مترمربع و از جنوب 6 هزار متر مربع متعلق به اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان است.

وی عنوان کرد: نگهداری، مرمت و بازسازی یادمان شهدای گمنام شهرستان بجنورد پس از تحویل به شهرداری این شهرستان با هماهنگی و نظارت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی یادآور شد: نصب تاسیسات و تامین آب جهت شرب و برق جهت روشنایی محوطه یادمان شهدای گمنام شهرستان بجنورد به عهده شهرداری این شهرستان است.

امیری بیان داشت: شهرداری بجنورد باید نسبت به ایجاد فضای سبز و درختکاری و همچنین نگهداری، مرمت و بازسازی محوطه اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه حریم اختصاصی یادمان شهدای گمنام شهرستان بجنورد 11 هزار مترمربع است، تاکید کرد: هرگونه خدمات عمرانی و غیرعمرانی مرتبط یا غیرمرتبط در محوطه این یادمان باید با هماهنگی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان انجام شود.

امیری خاطرنشان کرد: نظارت و سرکشی از یادمان شهدای گمنام شهرستان بجنورد هر 6 ماه یکبار با حضور هیئت امنای این یادمان و نماینده اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان در محل یادمان انجام می شود.

یادمان شهدای گمنام شهرستان بجنورد با 5 شهید دفاع مقدس که در سال 1384 تدفین شدند افتتاح شد و همزمان با این آیین، یادمان شهدای گمنام بجنورد به شهرداری بجنورد تحویل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار