معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان:

امریکا به عنوان جنایتکار تاریخ معرفی شود

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار هرمزگان گفت: برنامه‌های هفته حقوق بشر امریکایی نباید به یک گلباران در روی دریای خلیج فارس معطوف شود و در زمینه معرفی جنایت امریکا در طول تاریخ با برنامه‌های هنری بیشتر تلاش کرد.
کد خبر: ۲۹۵۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷ - 17June 2018

امریکا به عنوان جنایتکار تاریخ معرفی شود/سالگرد شهدای 12 تیر پرشور تر از گذشته برگزار گرددبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بندرعباس، «بهروز اکرمی» معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان در جلسه ستاد بزرگداشت شهدای 12 تیر اظهار داشت: سالگرد 12 تیر و شهادت مسافران بی‌گناه باید پرشورتر از سال‌های گذشته و با نگاهی متفاوت برگزار شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان عنوان کرد: نباید به فاجعه 12 تیر دید دولتی شود و نهاد های مدنی و حقوق بشری را برای معرفی ابعاد حادثه وارد میدان کرد تا بعد بین‌المللی آن بیشتر نمایان شود.

اکرمی تصریح کرد: برنامه‌های هفته حقوق بشر امریکایی نباید به یک گلباران در روی دریای خلیج فارس معطوف شود و هنرمندان برای معرفی جنایات امریکا در خلیج فارس از ظرفیت فضای مجازی بهره گیری کرده و برنامه‌ریزی کنند.

رئیس ستاد بزرگداشت 12 تیرماه استان هرمزگان یادآور شد: ما مظلوم‌ترین ملت هستیم و همیشه قربانی جنگ و خشونت شده‌ایم که باید از ظرفیت 12 تیر برای آگاهی بخشی و همراه کردن افکار عمومی در نشان دادن جنایت شیطان بزرگ استفاده کرد.

12 تیرماه سالگرد سقوط هواپیمای مسافربری ایران با 290 نفر سرنشین بر روی آبهای نیلگون خلیج فارس است که در سال 67 توسط ناو جنگی امریکا در جنوب جزیره هنگام مورد اصابت قرار گرفت و هرساله این روز را در بندرعباس به یادت شهدای آن گرامی می‌دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار