فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان تاکید کرد؛

عبور از مشکلات کشور با مجاهدت بسیجیان انقلابی

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری کشور به حضور بسیجیان مخلص و پا به رکاب نیاز دارد و با مجاهدت همین بسیجیان از همه مشکلات عبور و دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی را ناامید خواهیم کرد.
کد خبر: ۲۹۵۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳ - 17June 2018

عبور از مشکلات کشور با مجاهدت بسیجیان انقلابیبه گزارش دفاع پرس از همدان، سردار «مظاهر مجیدی» فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان در گردهمایی فرماندهان حوزه‌ها، پایگاه‌ها و گردان‌های سپاه ناحیه همدان اظهار داشت: امروز حرکت بسیج در کشور به عنوان موتوری محرک در همه ابعاد سیاسی، اقتصادی، امنیتی، فرهنگی به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری کشور به حضور بسیجیان مخلص و پا به رکاب نیاز دارد افزود: با مجاهدت همین بسیجیان از همه مشکلات عبور و دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی را نا امید خواهیم کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان یادآور شد: بسیجیان بدون شک با کار مخلصانه در راه رضای پروردگار متعال توانسته‌اند فعالیت‌های مهم و اثربخشی را در کشور انجام دهند و حفظ همین روحیه باید مورد توجه این قشر در جامعه باشد.

وی بیان داشت: بسیج نباید منتظر امکانات و تجهیزات کامل و جامع باشد البته ما نیز باید تا جایی که در توان داریم سعی در تجهیز کردن و در اختیار گذاشتن امکانات مورد نیاز بسیج باشیم، اما هنر بسیج و بسیجیان در این است که با دست خالی و کمترین امکانات بزرگترین عرصه ها را  به جلو ببرند همانطور که تاکنون اینگونه بوده است.

سردار مجیدی خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس بسیجیان با کمترین امکانات در مقابل رژیم بعث ایستادند و بعد از آن نیز در هر عرصه‌ای که بسیج وارد شد با اندک تجهیزات بیشترین اثرگذاری را داشت.

در این گردهمایی تعدادی از فرماندهان برگزیده بسیج به بیان دیدگاه‌ها و انتقادات خود و همچنین ارزیابی عملکرد سپاه و بسیج و نیز بررسی راه‌های تعالی و پیشبرد اهداف مجموعه بسیج استان پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها