نماینده ولی فقیه در حفاظت سپاه:

مهار صنعت موشکی ایران برنامه بعدی آمریکا پس از موضوع هسته‌ای است

حجت‌الاسلام «ابوالقاسم علی‌زاده» گفت: آمریکا اظهار داشته که استراتژی دولت این کشور نسبت به ایران بعد از موضوع هسته‌ای، مهار نفوذ ایران در منطقه و مقابله با جبهه مقاومت و بیداری اسلامی و نیز مهار صنعت موشکی خواهد بود.
کد خبر: ۲۹۵۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰ - 17June 2018

مهار صنعت موشکی ایران برنامه بعدی آمریکا پس از موضوع هسته‌ای استبه گزارش دفاع پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «ابوالقاسم علی‌زاده» نماینده ولی فقیه در حفاظت سپاه، در جمع شماری از مدیران و دست‌اندرکاران فرودگاه سمنان اظهار داشت: تا زمانی که ملت با ایمان ایران، با آگاهی و بصیرت خط و ربط‌‌های دشمنان را بشناسند، به فضل خدا راست‌قامت و استوار خواهد بود.

وی گفت: ترس ما باید از روزی باشد که باورهای‌مان ضعیف و در وحدت‌مان خدشه‌ای وارد شود و بترسیم از زمانی که حق امام و رهبری، شهدا و آرمان‌های انقلاب را خوب نشناخته و به آن عمل نکنیم.

نماینده ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه بیان داشت: این همان نقطه‌ای است که دشمن آن را شناسایی و برایش برنامه‌ریزی کرده است.

حجت‌الاسلام علی‌زاده با بیان این‌که رژیم صهیونیستی اعلام داشته که ما بنا نداریم با ملت ایران دست و پنجه نرم کنیم و بجنگیم، اظهار داشت: آرزوی ما و جوانان این مرز و بوم این است که با کنار زده شدن جنگ‌های ساخته و پرداخته استکبار جهانی، با اربابان آن‌ها و حریفان اصلی‌شان بجنگیم و خدا را شاکریم که دشمنان به هیچ‌یک از اهداف خود دست نیافتند و به همین جهت برای انجام هر کاری خود را به آب و آتش می‌زنند.

وی به اعلام ائتلاف‌های نظامی علیه ایران از سوی نتانیاهو اشاره کرد و افزود: کشور‌های استکباری با ائتلاف‌های مختلف در ۴۰ سال عمر انقلاب، تمام مسیر‌ها را در براندازی و تضعیف نظام اسلامی آزمایش کردند.

نماینده ولی فقیه در حفاظت سپاه افزود: جنگ هشت ساله با حمایت استکبار از صدام علیه ایران و حمایت‌های آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشور‌های مرتجع منطقه به‌ویژه آل‌سعود در شکل‌گیری داعش به‌عنوان سه ضلع یک مثلث شوم، ازجمله این ائتلاف‌ها بوده است و با این ائتلاف‌ها می‌خواهند ما را بترسانند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب به خاطر باور به نصرت الهی، شجاعانه اعلام می‌دارند که دشمنان جز جنگ روانی هنر دیگری ندارند.

علی‌زاده با بیان این‌که آمریکا اظهار داشته که استراتژی دولت این کشور نسبت به ایران در بعد از موضوع هسته‌ای، مهار نفوذ ایران در منطقه و مقابله با جبهه مقاومت و بیداری اسلامی و نیز مهار صنعت موشکی خواهد بود، تصریح کرد: این موارد نشان از قدرت و توانمندی ایران در منطقه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار