پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی به مناسبت سالروز تأسیس جهادسازندگی

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی به مناسبت سالروز تأسیس جهادسازندگی این روز را به تمامی جهادگران در عرصه‌های مختلف میهن اسلامی تبریک گفت.
کد خبر: ۲۹۵۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱ - 17June 2018

پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی به مناسبت سالروز تأسیس جهادسازندگیبه گزارش دفاع پرس از بجنورد، «احیاءمحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی به مناسبت 27 خرداد ماه سال 1358 سالروز فرمان تاریخی حضرت امام خمینی مبنی بر تأسیس جهادسازندگی، این روز را به تمامی جهادگران در عرصه‌های مختلف میهن اسلامی تبریک گفت.

در این پیام آمده است: یاد و خاطره شهدا و رزمندگان سنگرسازان بی سنگر و خدمت به محرومان در روستاهای استان خراسان شمالی را گرامی می داریم، تلاش خالصانه و صادقانه جهادگران این خطه را در تمامی زمینه‌های رشد و اعتلای میهن اسلامی که برگرفته از فرهنگ ناب جهاد ،مقاومت و دفاع مقدس است آیینه وظیفه شناسی و پژواک تعهد و علاقه به این فرهنگ است.

بدینوسیله در سالروز تأسیس جهادسازندگی از زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ شماو همکاران در تمامی عرصه‌های خدمت با الگوگیری از فرهنگ دفاع مقدس صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

توفیق خدمت خالصانه در سایه عنایات ایزد منان، ولایت امام عصر ارواحنا فداء و نایب ایشان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها