مدیر کل حفظ آثار استان مرکزی خبر داد؛

آغاز همکاری اداره کل حفظ آثار استان مرکزی با مستند سازان شبکه افق

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: با استقرار تیم های مستند ساز شبکه افق و به منظور توسعه فعالیت های مشترک به صورت رسمی همکاری با این شبکه در راستای تولید آثار فاخر در حوزه ایثار و شهادت آغاز شد.
کد خبر: ۲۹۵۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹ - 17June 2018

آغاز همکاری اداره کل حفظ آثار استان مرکزی با مستندسازان شبکه افق«مصطفی مشایخی» در گفت و گو با خبرنگار دفاع پرس در استان مرکزی، با اشاره به همکاری با شبکه افق در راستای تولید آثار فاخر در حوزه شهدای استان مرکزی اظهار داشت: یکی از برنامه های ما در بحث برگزاری کنگره ملی نقش امام راحل و 6 هزار و 200 شهید استان مرکزی تولید آثار فاخر فیلم و مستند در ارتباط با شهدا و ایثارگران استان مرکزی است از این رو همکاری با شبکه افق به منظور دستیابی به این هدف است.

وی افزود: در این پروژه همکاری قرار است که 8 فیلم در حوزه ایثار و شهادت با سوژه های استانی تهیه و در نهایت از سه شبکه سراسری پخش شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: براساس برنامه ریزی و هماهنگی انجام شده قرار است که 3 فیلم مستند 45 دقیقه ای و 5 فیلم 25 دقیقه ای توسط این تیم های سازنده ساخته شود.

مشایخی با اشاره به انتخاب سوژه ها گفت: نکته حائض اهمیت در انتخاب سوژه ها این است که هم تنوع موضوعی و هم تنوع جغرافیای استانی در آنها لحاظ شده و براساس این الویت ها موضوعات انتخاب شود.

وی ادامه داد: مراحل تحقیق و بررسی و همینطور گفت و گو و مصاحبه با سوژه های انتخابی توسط تیم های سازنده آغاز شده است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی خاطرنشان کرد: مادر شهید شاملو، مادر شهیدان تلخابی، پل فجر، جانباز ابراهیمی و 7 دختر مبارزه و انقلابی ساوه از جمله سوژه هایی هستند که قرار است توسط این تیم های سازنده به آنها پرداخته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار