برگزاری نشست تخصصی «الگوی اسلامی‌– ایرانی پیشرفت»

سلسله نشست‌های تخصصی «الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و توسعه» با حضور نخبگان در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۹۵۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۰ - 17June 2018

نشست تخصصی «الگوی اسلامی‌– ایرانی پیشرفت» در کرمانشاه برگزار می‌شودبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ «مصطفی علما» نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه، یکی از شخصیت‌های مورد احترام و اثر‌گذار همواره به مسؤولان نکات لازم را در مورد پیشرفت اقتصادی، رفع بیکاری، توجه به جوانان، اجرای اقتصاد مقاومتی و توجه به سبک زندگی ایرانی اسلامی گوشزد می‌کنند.

بر همین اساس، سلسله نشست‌هایی با کارشناسان، صاحب‌نظران، نخبگان، افراد اثرگذار استان در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار می‌شود.

سلسله نشست‌های تخصصی برای استفاده عملی و کاربردی از نظر نخبگان و کارشناسان به صورت منظم پنجم تا 15 تیرماه جاری انجام می‌پذیرد.

در این جلسات مباحث تخصصی با محوریت کاربردی و قابل اجرا بودن برای رفع موانع توسعه و پیشرفت و کاهش مشکلات اقتصادی با تایید بر الگوی ایرانی اسلامی مطرح می‌شود و نتایج این جلسات به صورت یک راهبردی قابل استفاده و مفید بر تمامی سطوح استان قابل اجرا است که شایسته است متولیان امر به این موضوع به صورت جدی و ویژه توجه کنند.

 توجه به نظرات نخبگان استفاده از دانش تجربیات آن‌ها تا‌کنون به این صورت در استان کرمانشاه توسط مسؤولان مورد توجه قرار نگرفته و این اقدام سنجیده از سوی آیت‌الله علما می‌تواند الگویی برای سایر دست‌اندرکاران باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها