حجت الاسلام بهرامی:

غربی‌ها کشتار، تجاوز و جنگ بدون مجوز سازمان ملل را نقض حقوق بشر نمی‌داند

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: جهان غرب و جاهلیت امروز کمک به انسان‌های مظلوم سوریه و یمن را محکوم می‌کند اما کشتار، تجاوز و جنگ بدون مجوز سازمان ملل را نقض حقوق بشر نمی‌داند.
کد خبر: ۲۹۵۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷ - 17June 2018

جهان غرب کشتار، تجاوز و جنگ بدون مجوز سازمان ملل را نقض حقوق بشر نمی‌داندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین «محمدکاظم بهرامی» رئیس دیوان عدالت اداری در جمع کارکنان قضایی و اداری دیوان، ضمن تبریک این عید بزرگ اظهار داشت: امیدوارم بعد از یک ماه بندگی خداوند و راز و نیاز با پروردگار متعال توانسته باشیم از توفیق و برکات این ماه بهره مند شویم.

رئیس دیوان عدالت اداری با تأکید بر اخلاص در روزه داری و با اشاره به حکمت روزه داری گفت: حضرت علی (ع) حکمت روزه را آزمون اخلاص می داند و می فرمایند: خداوند روزه را واجب کرد تا به وسیله آن اخلاص خلق را بیازماید.

وی در پایان به جاهلیت جهان غرب اشاره کرد و افزود: جهان غرب و جاهلیت امروز کمک به انسان‌های مظلوم سوریه و یمن را محکوم می‌کند اما کشتار، تجاوز و جنگ بدون مجوز سازمان ملل را نقض حقوق بشر نمی‌داند و در شرایط فعلی رژیم آل سعود کماکان به طور یک جانبه جنگ علیه مردم بی دفاع یمن را ادامه می‌دهد و با بمباران شهرها و روستاها به حق حاکمیتی سرزمینی آنها تجاوز کرده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار